اخبار داغ

مسئول خانه مطبوعات رفسنجان:

رسانه ها در جهت منافع ملی و ایجاد همبستگی حرکت کنند

رسانه ها در جهت منافع ملی و ایجاد همبستگی حرکت کنند
مسئول خانه مطبوعات رفسنجان گفت: رسانه ها باید بتواند در راستای منافع ملی، امنیت ملی و ایجاد همبستگی در داخل کشور حرکت کنند چه چپ چه راست، همه وظیفه داریم الویت سنجی کنیم و آن را در راس قرار دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان ؛ابراهیم انوشه در مراسم افتتاح دفتر کانون بسیج رسانه شهرستان رفسنجان اظهار داشت: این اتفاق را که در در حوزه رسانه شهرستان رقم می خورد را به فال نیک میگیریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

وی افزود: دورانی که در آن بسر می بریم از ویژگی سرعت و شتاب برخوردار است باید این فضا را شناخت و رفتارها و قواعد را با توجه به آن تعریف کرد.

,

انوشه گفت: تکنولوژی و ارتباطات به این موضوع شتاب داده است و رسانه که ابزاری برای ارسال پیام از گیرنده به فرستنده است نقش بسزایی ایفا می کند.

,

مسئول خانه مطبوعات شهرستان رفسنجان بیان داشت: در این محیطی که ما اهالی رسانه وارد عرصه شدیم کار مهم را باید رقم بزنیم، در این فضا رسانه های مختلفی حضور دارند هم سو یا غیر هم سو که در سیر جهانی شدن همه به هم پیوند خوردیم.

,

انوشه تصریح کرد: رسانه ها باید تولید محتوا و در کنار آن تحلیل محتوا داشته باشیم و این کار سختی است، امروز ذهن مردم از اخبار و مطالب بسیاری درست و نادرست مشوش شده است و این وظیفه رسانه هاست که باید اطلاعات را از درست و نادرست جدا کنند و به مردم منتقل نمایند.

,

وی افزود:  با انتشار مطالب کذب فضای جامعه ملتهب می شود و گاهی رسانه ها سعی می کنند حقیقت تولید کنند در حالیکه واقعیت ان چیزی است که آن رسانه می گوید.

,

انوشه بیان داشت: رسانه ها باید بتواند در راستای منافع ملی، امنیت ملی و ایجاد همبستگی در داخل کشور حرکت کنند چه چپ چه راست، همه وظیفه داریم الویت سنجی کنیم و آن را در راس قرار دهیم، ومردم را به نحو صحیح آگاه کنیم مردم حقشان دانستن است باید بدانند اما اطلاعات درست.

,

وی خاطر نشان کرد: ما همه در این زمینه مسئولیت داریم و اینجا دیگر خط و مرز و جناح ندارد و انجام وظیفه برای جامعه و فرزندانمان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه