اخبار داغ

رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه هشدار داد

تشدید جنگ روانی دشمن در فضای مجازی

تشدید جنگ روانی دشمن در فضای مجازی
رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه‌قضاییه، گفت: بسیاری از فسادها منشأ آن تزلزل در دینداری ما است؛ چراکه آرام آرام لقمه‌‌های حرام، فساد، گرانفروشی، خوردن اموال بیت‎المال، منفعت‎طلبی و حرص و آز باعث فسادهای وسیع‎تری در سطح جامعه می‎شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب در مراسم تودیع و معارفه مدیریت حفاظت و اطلاعات دادگستری استان فارس با تسلیت ایام دهه محرم و شهادت جانگداز و پرسوز سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‎الحسین (ع)، اظهارکرد: استان فارس، استان فرصت‎ها و ظرفیت‎هایی است که شهدا و بزرگان و اندیشمندان بسیاری را در خود پرورش داده است و نقش بسیار مهمی در پیروزی، حفظ و عظمت کشور، اسلام و انقلاب اسلامی داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
به گزارش میزان، وی با بیان اینکه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با خون خویش مسیری را در راه اسلام و در جهان اسلام در میان مسلمانان ارائه کرد که قبل از آن چنین خط مشی در اسلام وجود نداشته است، گفت: مسیر راه قیام امام حسین (ع) و استمرار آن در جای جای کشورهای اسلامی و قلوب مؤمنین نشانه ثمربخشی و اثرگزاری قیام عاشورا بوده است.
,
 
,
رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه‌قضاییه در ادامه یادآورشد: عظمت‌هایی که حادثه عاشورا آفرید باعث بصیرت بخشی جامعه شد و جلوی انحراف‎ها و توطئه‎ها را گرفت.
,
 
,
رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه‌قضاییه تصریح‌کرد: درس‎های بزرگی که از عاشورا و حسین بن علی (ع) برای ما به جا مانده که یکی از ابعاد آن شور و شعور حسینی در جامعه است و این شور حسینی است که باعث ثبات و تداوم اسلام ناب محمدی در جامعه شد و امروز عزاداری‎ها،مداحی‎ها و هیات‎های عزاداری نشان دیگری از نتیجه برنامه و اجرای ثمربخش نهضت عاشورا است.
,
 
,
خطیب یکی دیگر از ویژگی‌هایی که در خطبه‌ها و رجزهای عاشورا برآن تأکید شده است را دین‎مداری و احیای دین دانست و گفت: یکی از نکاتی که به طور مکرر در جای جای سیر نهضت کربلا بر آن تأکید شده است دین و دین مداری است.
,
 
,
وی در ادامه با اشاره به این حادثه تاریخی که عده‎ای به اسم و نام دین و پیامبر می‎خواستند دین و دیانت را حذف کنند یادآورشد: عده‎ای از منافقین و دشمنان اسلام می‎خواستند بگویند پیامبر اکرم (ص) مرده است و دیگر اثری از ایشان نیست و این گونه منافقین تلاش داشتند و مکرر آن را تکرار می‎کردند و با شرایط زمانی می‎خواستند بسیاری از آموزه‎های دین را حذف کنند و کار را به جایی رساندند که خلیفه‎ای که شراب می‎خورد و نماز و عبادت را به زیر پا می‎گذاشت به عنوان خلیفه مسلمین پذیرفتند.
,
 
,
رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه‌قضاییه با اشاره به اینکه امروز نیز دشمن ایادی خود و در فضای‌مجازی تمام تلاش خود را برای حذف راه و روش دین به کار گرفته است، خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی در تلاش هستند و هر روز با راه و روش‎هایی مانند شروع آسیب‎های اجتماعی در جامعه و خانواده، در راه حذف دین اسلام و مبارزه با آن تلاش می‎کنند.
,
 
,
خطیب با اشاره به تلاش دشمنان اسلام و ایادی آن‌ها در فضای مجازی به توهین و اهانت به مقدسات از سوی یکی از نشریات اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان هرطور که می‎توانند به مقدسات ضربه می‌زنند و در همین ایام محرم در صفحات روزنامه‎ای به طور مستقیم و غیرمستقیم و به طور هدفمند این کار را انجام داده و به مقدسات توهین می‎‎کنند.
,
 
,
وی با اشاره به این که به سادگی نباید از کنار برخی از منکراتی که می‎بینیم بگذریم، تصریح کرد: بسیاری از فسادها منشأ آن تزلزل در دینداری ما است چرا که آرام آرام لقمه‌‌های حرام ، فساد، گرانفروشی، خوردن اموال بیت‎المال، منفعت‎طلبی و حرص و آز باعث فسادهای وسیع‎تری در سطح جامعه می‎شود.
,
 
,
رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه‌قضاییه در ادامه این نشست هدف از قیام حضرت اباعبداله الحسین (ع) را عمل به واجبات و مستحبات و احکام الهی دانست و گفت: امیدوارم که خداوند متعال به همه ما توفیق دهد تا این درس‎های عاشورایی را با شور و شعور حسینی در عمل اجرا کنیم. خطیبب با بیان اینکه دشمن با استفاده از هر ابزاری درصدد تضعیف دین و دینداری و انقلاب اسلامی ایران است و افزود: دشمن تمام اقدامات و تلاش خود را در این راستا مانند جنگ با ایمان، جنگ با شهادت، جنگ با انقلاب اسلامی به کار گرفته است.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه دشمن پس از پیروزی انقلاب اسلامی نتوانسته به هدف براندازی خود دست یابد و به دنبال تغییر رفتار با استفاده از جنگ اقتصادی است، گفت: امروز دشمن با کمک فضای‌مجازی جنگ روانی علیه دین و انقلاب را ترویج ، تبلیغ و تشدید کرده است و با یکسری اقدامات امنیتی با بهره‎برداری از اعتراضات، توطئه‎ها، هشتگ‎ها و کمپین‎سازی‎های مختلف تمام تلاش خود را می‎کند تا از نارضایتی‎ها یک فضاسازی و یک نسخه ضد امنیتی بگیرند و جامعه را به آشوب بکشند و حتی به سراغ گروهک‎هایی رفته‎اند که به زباله دان تاریخ سپرده شده‎اند.
,
 
,
 رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه خاطر نشان کرد: در وضعیت کنونی نفوذ منطقه‎ای جمهوری اسلامی ایران، پیشرفت‎های علمی، حضور و پایداری مردم، روحیه جهاد و شهادت مردم که با مدافعان حرم ضعف و ذلت دشمن را به رخ آنان کشید، وحدت، صبر و شکیبایی حول محور هدایت مقام معظم رهبری، تعاون و همدلی، جمهوری اسلامی ایران باز هم توانسته توطئه های دشمن را با شکست مواجه کند . وی گفت: با وعده مولایمان حضرت صاحب الزمان (عج) و با یاری از خون شهدای عزیز این نظام و انقلاب در مقابل این فعالیت‎ها با جهش و پیشرفت به صورت انقلابی پیش می‎رویم.
,
 
,
خطیب‎ در بخش دیگری از سخنان خود در جمع مسئولان قضایی و امنیتی و اطلاعاتی استان فارس با اشاره به این که برای پیشبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی هر فردی به سهم خود وظیفه‎ای دارد، گفت: یکی از وظایف مهم در این نظام مقدس بر عهده مجموعه قضایی است و بر عهده قضات و کارکنان مجموعه قضایی است تا با تمام توان در جهت ایجاد عدالت و ایجاد فضای عدالت خواهی جامعه و رضایت‎مندی مردم جامعه تلاش کنند. وی گفت: بر همه جامعه قضات و کارمندان مجموعه قضایی به ویژه رؤسا و دادستان‎ها لازم است تا با جنبه نظارت همگانی در جهت صیانت از خود و دستگاه قضایی اهتمام نمائیم.
,
 
,
وی در جمع رؤسا و دادستان‎های حوزه‎های قضایی استان فارس و جامعه اطلاعاتی استان در این نشست تصریح‌کرد: باید به نحوی در جهت نظارت همگانی حرکت کنیم تا بتواند نظارت همگانی اثرگذاری خود را داشته باشد و از القاصی رییس کل دادگستری استان فارس، واحد نظارت و ارزشیابی قضات استان و حفاظت و اطلاعات دادگستری استان فارس به لحاظ پیشرو بودن مجموعه قضایی استان فارس در میان استان‎های کشور در مبارزه با فساد قدردانی کرد.
,
 
,
حجت الاسلام والمسلمین خطیب رییس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه‌قضاییه ضمن تقدیر از تلاش‎های علی صالحی مدیریت سابق حفاظت و اطلاعات دادگستری فارس طی حکمی ربیع‎الله قربانی را به این سمت منصوب کرد.
,
منبع: روزنامه حمایت
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه