اخبار داغ

سفارت ایران در یونان مورد تعرض قرار گرفت

سفارت ایران در یونان مورد تعرض قرار گرفت
رسانه‌های یونانی روز دوشنبه گزارش داده‌اند اعضای یک گروه هرج و مرج طلب به سفارت ایران در یونان تعرض کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وب‌سایت "گریک ریپورتر" گزارش داده اعضای گروه هرج و مرج طلب "روویکوناس" صبح دوشنبه با قوطی‌های رنگ این حمله را انجام داده‌اند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
تعرض‌کنندگان حدود 10 نفر بوده‌اند و بعد از انجام این حمله با موتورسیکلت از صحنه متواری شده‌اند. به نوشته وب‌سایت گریک ریپورتر، پلیس تا کنون فردی را در ارتباط با این حادثه دستگیر نکرده است. 
,
 
,
یک سخنگوی این گروه هرج و مرج طلب در صفحه‌اش در فیسبوک گفته این حمله در حمایت از آنچه "سرکوب‌گری ایران علیه کُردها" خوانده شده، انجام شده است.
,
 
,
مجموعه اخبار قبلی وب‌سایت گریک‌ریپورتر از گروه  "روویکوناس" نشان می‌دهد این گروه چندین بار هم در حمایت از کردها به اماکن دیپلماتیک ترکیه در آتن حمله‌ور شده است. 
,
 
,
پیش از این، روز شنبه گزارش شده بود حدود 15 نفر از اعضای گروهک "کومله" اقدام به پرتاب سنگ و اشیای مختلف به سمت سفارت ایران در پاریس کرده‌اند.
,
 
,
عناصر گروهک تروریستی کومله، تاکنون بارها با اقدامات تروریستی در مناطق غربی ایران، موجب ناامنی و شهادت بسیاری از هموطنانمان شده اند.
,
 
,
در یکی از اقدامات اخیر این گروهک که 29 تیرماه رخ داد، اشرار و تروریست ها که مقر آنها در کردستان عراق است، به پاسگاه مرزی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران در روستای «دری» مریوان حمله کردند و 11 تن از نیروهای امنیتی کشورمان را به شهادت رساندند.
,
 
,
در پاسخ به این اقدامات کور تروریستی، یگان موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 17 شهریورماه محل استقرار و جلسه سران حزب منحله موسوم به دموکرات کردستان ایران (HDK) از دیگر گروهک های جنایتکار و مرکز آموزش تروریست های وابسته در منطقه کردستان عراق را با هفت فروند موشک زمین به زمین کوتاه بُرد، هدف قرار داد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه