اخبار داغ

حمایت قهرمان دفاع شخصی جهان از رزمایش اقتدار عاشورایی/ بسیج نقطه قوت نظام اسلامی است

حمایت قهرمان دفاع شخصی جهان از رزمایش اقتدار عاشورایی/ بسیج نقطه قوت نظام اسلامی است
قهرمان دفاع شخصی جهان با بیان اینکه بسیج نقطه قوت نظام اسلامی است، گفت: اقداماتی که بسیج در جامعه انجام می دهد، در جهت خدمت به مردم است و ریاکاری در آن وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله حسین بر ورزشکار سراوانیِ محبوب و قهرمان دفاع شخصی جهان در گفت وگو با عصرهامون ضمن حمایت از خدمات بسیج در رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص)2 اظهار کرد: خدمات بسیج و سپاه در عرصه های محرومیت زدایی، اشتغالزایی، اقتصاد مقاومتی، خدماتی و درمانی به ویژه در مناطق محروم و روستایی جای تقدیر و تشکر دارد.
وی با بیان اینکه بسیج از اوایل انقلاب در صدد خدمت به مردم بوده است، افزود: از اینکه یک بسیجی هستم افتخار می کنم زیرا اقداماتی که بسیج در جامعه انجام می دهد، در جهت خدمت به مردم است و ریاکاری در آن وجود ندارد.

این قهرمان دفاع شخصی جهان در ادامه بیان کرد: بسیج در بحث اشتغالزایی در این شهرستان خوب عمل کرده تا جایی که بیشتر نیروهای بسیج در این شهرستان، از مردم بومی منطقه هستنند.

 وی با بیان اینکه اقدامات بسیج برای جامعه مفید است، افزود: برپایی بیمارستان های صحرایی در مناطق محروم، کمک رسانی و خدمات رسانی در مواقع بحران گوشه ای از اقدامات خداپسندانه بسیج است.

حسین بر در پایان با بیان اینکه بسیج نقطه قوت نظام اسلامی است، گفت: از آنجایی که بسیج نسبت به دیگر ارگان ها به مردم نزدیک تر است باید فرهنگ والای بسیح به دنیا معرفی شود.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
, ،,
,
,
,
,
,
, نظام ,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه