اخبار داغ

همزمان با هفتم محرم؛

تشییع پیکر ۱۰ شهید در کرمان+تصاویر

تشییع پیکر ۱۰ شهید در کرمان+تصاویر
امروز مردم و گلزاری شهدای کرمان میزبان شهیدی از خطه دیگری بود که بر دستان پر مهر مردمان دیار کریمان تشییع شدYشهید محمد نبی محمدی از تیپ فاطمیون همسر و فرزند خردسال خود را برای دفاع از حریم امامت و سلاله زهرای اطهر رها کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان امروز ۲۶ شهریور ماه استان کرمان و حسینیه ثارالله رنگ و بویی دو چندان گرفته بود؛شهدایی که یکی از دیگری بهتر و البته گمنام تر بودند و مردمانی که پای کار میثاق با این شهدای از جان گذشته ایستاده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ,

شهدای گمنام را چنان می توان دید که تنها رازشان را با حضرت فاطمه (س) در میان گذاردند و همچون وی در گمنامی به سر می برند گاهی با خود می گوییم اینان چه سنگ دل هستند که هنوز بعد از گذشت ۳۰ سال از جنگ تحمیلی حاضر نیستند به چشم به راهی خانواده هایشان پایان دهند؛ اما یاد  حضرت زهرا (س) و مصیبت های امام علی (ع) که می افتیم نه تنها دردمان دو چندان می شود؛ بلکه حق را به شهدایی می دهیم که دوست دارند چون مادرشان گمنام بمانند زیرا برات شهادتشان بی شک به دستان پر مهر حضرت فاطمه زهرا (س) امضاء شده است؛ لذا ماندن بر این عهد نباید آنچنان هم که به نظر می آید ،سخت باشد.

,

امروز مردم و گلزاری شهدای کرمان میزبان شهیدی از خطه دیگری بود که بر دستان پر مهر مردمان دیار کریمان تشییع شد؛شهید محمد نبی محمدی از تیپ فاطمیون همسر و فرزند خردسال خود را برای دفاع از حریم امامت و سلاله زهرای اطهر رها کرد.

,

امروز در میان مردم کرمان زن و فرزندی به دنبال تابوت شهیدشان حرکت می کرد که در اوج جوانی قرار است که زین پس به تنهایی زندگی را بگذرانند؛ لذا چه صبورند زنانی که چنین شیر مردانی را تقدیم اسلام و امامت می کنند و فرزندان خود را از امروز برای جهادی بزرگتر در یاری امام زمان (عج) آموزش می دهند.

,

بی شک اگر واقعه کربلا در این زمان بود همین مردان عزم راسخ به یاری اش می شتابیدند؛همچون که در دفاع از ولایت به جنگ داعشی های شیطان صفت که دست پرورده اتم استکبار است لبیک گفته اند.

,

تنها می توان گفت که ای شهیدان شهادتتان مبارک و راهتان همیشه سبز و هموار.

,

, , , , , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه