اخبار داغ

امام جمعه اهل سنت طبس مسینا:

گریه بر مصائب کربلا باعث شفاعت در دنیا و آخرت می‌شود/ لزوم ورود رهبران دینی در راستای امر به معروف و نهی از منکر در فضای مجازی

گریه بر مصائب کربلا باعث شفاعت در دنیا و آخرت می‌شود/ لزوم ورود رهبران دینی در راستای امر به معروف و نهی از منکر در فضای مجازی
امام جمعه اهل سنت طبس مسینا گفت: دشمن می‌خواهد افکار مردم را نسبت به اسلام و امر به معروف و نهی از منکر جریحه دار کند که لازم است نخبه‌گان، علما و مسئولان برای اینکه مردم از آسیب های فضای مجازی در امان باشند تلاش کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مولوی سید محمد حسینی امام جمعه اهل سنت طبس مسینا در گفت و گو با خاورستان، پیرامون قیام امام حسین (ع)،فلسفه امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: در آن زمان که جامعه توسط یزید و یزیدیان به فساد، ظلم و ستم کشیده شده بود امام حسین (ع) برای مقابله با شرایط به وجود آمده قیام کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی افزود: هدف از قیام امام حسین (ع) به خاطر ترویج امر به معروف و نهی از منکر بود و احیای دین بود.

,

امام جمعه اهل سنت طبس مسینا عنوان کرد: هدف قیام امام حسین (ع) بیداری جامعه اسلامی و احیای دین خدا بود این به مسلمان‌ها و غیر مسلمان‌ها آنهایی که برای نجات بشر کار می‌کنند درس آزادگی داد.

,

مولوی حسینی بیان کرد: بشر برای رسیدن به سعادت و زندگی خوب باید با ظلم، ستم و بدعت‌ها مبارزه کند و امام حسین (ع) نیز برای سعادت بشر بر علیه ظلم و ستم موجود قیام کرد.

,

وی با بیان اینکه امام حسین (ع) برای احیای امر به معروف و نهی از منکر سفر حج خود را نا تمام گذاشت و به سمت کربلا رفت، تصریح کرد: این اقدام سید و سالار شهیدان نشان دهنده اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

,

امام جمعه اهل سنت طبس مسینا گفت: امام حسین علیه السلام درس آزادگی و شجاعت را به بشریت آموخت و این باعث شده که در دل همه مردم جای داشته باشد.

,

مولوی حسینی اظهار کرد: مسلمان و فرقه‌های مختلف اهل سنت به روش‌های مختلف در این ایام برای سید و سالار شهیدان عزادری کرده و نسبت به امام حسین علیه السلام ارادت قلبی خود را ابراز می‌کنند.

,

وی با بیان اینکه گریه و عزادری برای امام حسین (ع) باعث شفاعت خود فرد در دنیا و آخرت می‌شود، گفت: حادثه کربلا بسیارعظیم است و دل هر فردی را جریحه دار و مخدوش می‌کند و اگر کسی بر مصائب و مشکلات کربلا گریه کند باعث آمرزیده شدن خودش خواهد شد.

,

امام جمعه اهل سنت طبس مسینا بیان کرد: بهترین مردم در جامعه افرادی هستند که برای احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه قیام می‌کنند امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بسیار اهمیت دارد اما اگر مردم نسبت به امر به معروف و نهی از منکر بی تفاوت باشند حق و حقوق خودشان از بین رفته و پایمال خواهد شد جامعه به فساد کشیده شده و آثار سوء آن به خود مردم برخواهد گشت.

,

مولوی حسینی خاطرنشان کرد: اگر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اجرا شود همه مردم آثار مثبت آن را خواهند دید و در جامعه امنیتت و آرامش خاصی به وجود خواهد آمد.

,

وی بیان کرد: دشمنان اسلام از روش‌های مختلف قصد ضربه زدن به این جامعه را دارند و از هر روشی که در دسترس آنها باشد استفاده می‌کنند یکی از این روش‌ها استفاده از فضای مجازی است که دشمن به هر طریق هر گونه اطلاعات غلط و اشتباهی را به خورد مردم داده و به اهداف شوم و پلید خود نزدیک می‌شود.

,

امام جمعه اهل سنت طبس مسینا عنوان کرد: دشمن می‌خواهد افکار مردم را نسبت به اسلام و امر به معروف و نهی از منکر جریحه دار کند که لازم است نخبه‌گان، علما و مسئولان برای اینکه مردم از آسیب های فضای مجازی در امان باشند تلاش کنند.

,

مولوی حسینی تأکید کرد: لازم است رهبران دینی در راستای امر به معروف و نهی از منکر در فضای مجازی وارد میدان شده و پاسخگوی افکار عموی نسبت به شبهاتی که وجود دارد باشند.

,

وی بیان کرد: خوشبختانه مردم ایران آگاه بوده و نسبت به تهیدات و مطالبی که در فضای مجازی منتشر می‌شود اشراف کامل دارند تحت تاثیر تبلیغات سوء دشمن قرار نمی‌گیرند و همیشه دشمنان ما در هر زمینه‌ای که قصد آسیب زدن به این کشور،اسلام و انقلاب را داشته نا امید و مأیوس شده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه