اخبار داغ

در صبحگاه رزمایش اقتدار عاشورایی شهرستان بیجار عنوان شد؛

ایستادگی و وحدت شعار اصلی رزمایش است/ فضای مجازی و اندیشه ها خاکریز رزمندگان ما در حال حاضر است

ایستادگی و وحدت شعار اصلی رزمایش است/ فضای مجازی و اندیشه ها خاکریز رزمندگان ما در حال حاضر است
رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص) 2 صبح امروز همزمان با سراسر کشور در بیجار برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، سعید شعبانی صبح امروز در آغاز رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص)2 در بیجار اظهار داشت: رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس با تاسی از امام راحل و رشادت ها و فداکاری های خود حرکتی را آغاز کردند که موجب نابودی دشمنان انقلاب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

وی با بیان اینکه دشمنان سعی در سیاه نمایی و ناامید کردن جامعه دارند ، افزود: تا زمانی که ملت فهیم و ولایتمدار ایران اسلامی بر اصول بنیادین خود که شعار هیهات من الذله و دفاع از حق مظلومان پافشاری می کند این دشمنی ها و کینه توزی ها ادامه خواهد داشت.

,

 

,

فرمانده سپاه بیجار تاکید کرد: تنها راه ملت ایران ایستادگی در مقابل زیاده خواهی دشمنان است.

,

 

,

, ,

 

,

شعبانی در ادامه گفت: امروز بسیجیان استان کردستان و شهرستان بیجار در قالب رزمایش سپاهیان محمد رسول الله 2 با شعار وحدت ، ایستادگی و پیشرفت رزمایش خود را آغاز می نمایند و این حرکت موجب مسرت و خوشحالی دوستان انقلاب و مایه یاس و ناامیدی دشمنان را فراهم خواهد کرد.

,

 

,

وی با تشریح رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله(ص)2 با حضور گردان‌های بیت‌المقدس، گفت: این رزمایش در دو مرحله برگزار می‌شود که مرحله اول آن امروز و مرحله دوم آن در قالب یک گردهمایی بزرگ در مرکز استان برگزار خواهد شد.

,

 

,

فرمانده سپاه بیجار از فعالیت 25 گروه جهادی از 14 شهریور تا 24 شهریور در مناطق محروم در حوزه کارهای عمرانی ، آموزشی ، فرهنگی و بهداشتی خبر داد.

,

 

,

شعبانی در قسمت دیگری از سخنان خود از اجتماع بزرگ بسیجیان همزمان با هفته دفاع مقدس در مرکز استان خبر داد و بیان داشت: بسیجیان استان کردستان یک بار دیگر  با حضور خود را در صحنه های انقلاب استقامت و ایستادگی خود را به رخ دشمنان خواهند کشید.

,

 

,

, ,

 

,

 وی تاکید کرد: قدرت جذب ، کادر سازی،حفظ انسجام ، آموزش ، فراخوانی و حضور به موقع بسجیان در این رزمایش به رخ دشمنان خواهد کشید و مایه دلگرمی مردم و مسئولان نظام خواهد شد.

,

 

,

فرمانده سپاه بیجار اعلام کرد: امروز قلم ها ، اندیشه ها و فضای مجازی خاکریز بسیجیان و رزمندگان ما است که در این عرصه باید همانند دوران دفاع مقدس با همدلی و استقامت در برابر توطئه های و دسیسه های دشمنان ایستادگی کنیم.

,

 

,

, ,

 

,

حجت الاسلام علی مرادی در این مراسم با اشاره به برگزاری رزمایش سپاهیان محمد رسول الله (ص) 2 در بیجار اظهار داشت: حضور بسیجیان در این رزمایش نشان آمادگی و حفظ حضور در صحنه است

,

 

,

وی افزود: بسیجیان ما با حضور پر شور خود در این رزمایش به رهبر انقلاب اعلام می کنند برای حفظ نظام و ارزش های آن تا پای جان ایستاده ایم.

,

 

,

امام جمعه بیجار تصریح کرد: مردم ایران اسلامی هیچگاه احساس خستگی نمی کنند بلکه با حضور در این رزمایش ها به دشمنان ثابت می کنند پای عهد با امام و رهبری ایستاده اند.

,

 

,

 

,

, ,

 

,

حجت الاسلام مرادی با اشاره به سخنان امام راحل که پیروزی مربوط به این نظام است، اظهار داشت: تنها در جنگ تحمیلی با رشادت های رزمندگان یک وجب از خاک ما به دست دشمنان نیفتاد.

,

 

,

وی با تاکید بر اینکه دشمنان ما هی وقت ساکت نمی نشینند ، بیان داشت: هدف از گروه تکفیری داعش حضور در عراق و سوریه نبود ، هدف اصلی آنها ضربه زدن به انقلاب اسلامی ما بود.

,

خطیب جمعه بیجار خاطر نشان کرد: حضور داعش موجب مقاومت و ابستادگی جبهه مقاومت در منطقه شد.

,

 

,

حجت الاسلام مرادی با اشاره به شیطنت های گروه تکفیری ها در مریوان و به شهادت رساندن تعدادی از بسیجیان و پاسداران ، اعلام کرد: این شیطنت ها بی جواب نخواهد ماند و انهدام محل دمکرات در اقلیم کردستان و به هلاکت رسیدن بزرگان آنها نمونه ای از اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

,

 

,

وی در پایان گفت: ما بسیجیان امروز با حضور خود در رزمایش به مقام معظم رهبری اعلام می کنیم تا زنده ایم رزمنده ایم و برای حفظ آرمان ها و ارزش های انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

,

 

,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه