اخبار داغ

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

امروز در خاکریز جنگ نرم باید از خون شهدا دفاع کنیم/اجرای ۱۵۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس زنجان

امروز در خاکریز جنگ نرم باید از خون شهدا دفاع کنیم/اجرای ۱۵۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس زنجان
فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: امروز باید در بالای این خاکریز فرهنگی و جنگ نرم از خون شهدا دفاع کرده و آن حماسه هارا بازگو کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از موج رسا، سردار جهانبخش کرمی امروز در جمع خبرنگاران استان زنجان، اظهار داشت: دشمنان در طول چهل سال گذشته دشمنی،فتنه گری ها،تهدیدها و تحریم ها را علیه نظام اسلامی تشدید کرده اند و آمریکا به عنوان شیطان بزرگ دشمن همه مسلمانان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه آغاز جنگ به بهانه مرزها نبود، افزود: صدام به پشتیبانی ابرقدرت های جهان این جنگ را آغاز کرد.

,

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان تقابل ابرقدرت ها با انقلاب اسلامی را از علل اصلی آغاز جنگ اعلام کرد و گفت: جنگ در شرایطی به نظام اسلامی تحمیل شد که ایران از نظر سیاسی، اقتصادی و دفاعی هیچ گونه آمادگی برای ورود به جنگ نداشت و شرایط از هر نظر به نفع صدام و پشتیبانان بود.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: صدام در مصاحبه رسمی پیش بینی کرد که تا 10 روز دیگر کار ایران ساخته است و استراتژیست های آمریکایی نیز این پیش بینی را کرده بودند.

,

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: جنگ جهانی در جغرافیای کوچک به نظام اسلامی تحمیل شد و با این وضعیت برآورد آنها از نظر نظامی درست بود.

,

سردار کرمی ادامه داد: عنایت خداوند متعال، وجود رهبری در راس حکومت اسلامی، حضور مردم با روحیه جهادی و عاشورایی در صحنه های مختلف نظام اسلامی و ولایتمداری و وحدت مردم موجب پیروزی در دوران دفاع مقدس شد و اگر این روحیه در هر صحنه ای باشد، ما پیروزیم.

,

وی دوران دفاع مقدس را سراسر عزت و افتخار برای نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: مثلا در عملیات خیبر در مقابل پاتک های دشمن، گردان به گردان می رفتند و هیچ کس سالم بر نمی گشت چرا که حسینی وار جنگدیدند و بیش از 100 نفر شهید دادیم.

,

این مسئول بیان داشت: صحنه های زیبای فرهنگی و معنوی دفاع مقدس در تاریخ کم نظیر است و تنها در عاشورا می توان از این صحنه ها پیدا کرد.

,

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: یکی از زیبایی ها دفاع مقدس در عقبه،صحنه های تاریخی پدر، مادر، همسران و فرزندان بود که عزیزان خود را به سوی میدان جنگ بدرقه می کردند.

,

سردار کرمی با اشاره به اینکه هنوز هم این روحیه در مردم ایران وجود دارد، گفت: با این روحیه نظام اسلامی در برابر استکبار جهانی ایستاد و با همین روحیه امروز شکست ناپذیر می شود.

,

وی خاطرنشان کرد: عزت، افتخار، استقلال سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، ملی، بین المللی، منطقه ای،حضور مردم در همه صحنه ها و پیشرفت در صحنه های علمی و دفاعی دستاورد دفاع مقدس است.

,

این مسئول با اشاره به توطئه های دشمنان در زمینه های فرهنگی به ویژه نفوذ فرهنگی، افزود: باید در مقابل این توطئه ها نیز هوشیار بود.

,

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان افزود: اگر رسالت دیروز باکری ها و چمران ها دفاع تا آخرین نفس بود امروز باید در بالای این خاکریز فرهنگی و جنگ نرم از خون شهدا دفاع کرده و آن حماسه هارا بازگو کنیم.

,

سردار کرمی از اجرای یک هزا رو 500 برنامه در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: رژه نیروهای مسلح در اوج قدرت و و حدت امسال نیز با همکاری نیروهای مسلح برگزار می شود.

,

وی از برگزاری همایش طلایه داران پیشکسوت در چهارم مهر ماه ساعت 16 بعدظهر در زنجان خبرداد و گفت: امسال در این همایش،سردار سرلشکر پاسدار رحیم صفوی،مشاور عالی مقام معظم رهبری سخنرانی می کند.

,

این مسئول بیان داشت: برنامه روایت شهیدایی با همکاری صدا و سیما، دیدار با ائمه جمعه،غبارروبی مزار شهدا،54 پروژه در این هفته افتتاح می شود که از این تعداد 20 پروژه مربوط به آبرسانی به روستاها است و 24 پروژه توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان پیش بینی شده است.

,

فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به فعالیت 150 گروه جهادی استان در مناطق محروم، افزود: 10 پروژه نیز توسط بسیج دانش آموزی افتتاح می  شود.

,

سردار کرمی با بیان اینکه یکی از برنامه های دشمن، تخریب و سیاه نمایی دستاوردها و پیشرفت های نظام اسلامی برای نا امید کردن مردم است،افزود: باید همه دستاوردهای نظام اسلامی بازگو و تبیین شود تا فتنه دشمنان خنثی شود.

,

وی با اشاره به اینکه جنگ روانی دشمن باید توسط رسانه ها خنثی شود، افزود: دشمنان همزمان با تحریم دست به جنگ روانی برای ایجاد شکاف زده اند و تفرقه اندازی از اهداف مهم دشمنان محسوب می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه