اخبار داغ

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان:

پشتیبانی شبکه استانی اشراق از سریال پرواز پروانه را ببین/ رویکرد رسانه ها تبلیغ کالای ایرانی است

پشتیبانی شبکه استانی اشراق از سریال پرواز پروانه را ببین/ رویکرد رسانه ها تبلیغ کالای ایرانی است
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: شبکه استانی اشراق از سریال پرواز پروانه را ببین پشتیبانی می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا،مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان امروز از مراحل ساخت سریال فاخر در حال تولید "پرواز پروانه را ببین" بازدید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

لطیفی در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش های طاقت فرسا و شبانه روزی عوامل دست اندرکار تهیه این سریال، بر آماده سازی به موقع این سریال تاکید کرد و از پشتیبانی شبکه استانی اشراق از این پروژه خبر داد.
وی از تولید این پروژه به همت هنرمندان زنجانی خبر داد و گفت: در حالی از سوی مقام معظم رهبری به سال «حمایت از کالای ایرانی» نام‌گذاری شد که تأکیدهای معظم له در سال‌های اخیر حول این موضوع متمرکز بوده است.
وی افزود: رسانه رویکردش را در تبلیغ و استفاده از کالای ایرانی متمرکز کرده و این سریال هم می تواند در این راستا موثر باشد .

,
,
,


گفتنی است،"پرواز پروانه ها را ببین" عنوان سریالی اجتماعی است که این روزها در زنجان تولید می شود و در 26 قسمت 40 دقیقه ای به کارگردانی احسان صادقی جهانی و تهیه کنندگی علیرضا ظریف در صدا وسیمای مرکز زنجان در حال ساخت است و به معضلات روز اجتماعی از جمله اعتیاد و قاچاق می پردازد.
بیش از 130 بازیگر در پرواز پروانه ها ایفای نقش می کنند که 20 نفر از آنان بازیگران مطرح کشور هستند.

, ,
,
,

مجید مشیری، رامین راستاد، امیرمحمد زند، شراره درشتی، خشایار راد، امیر حسین صدیق و ثریا قاسمی از بازیگران شاخص این سریال هستند.
مراحل ضبط این سریال تاکنون 30 درصد پیشرفت دارد و طبق فیلمنامه قسمت هایی از آن در اجتماع حسینیه اعظم زنجان ضبط می شود و قرار است این سریال 26 قسمتی بعد از اتمام مراحل ضبط و تدوین دی ماه امسال از قاب شبکه یک به روی آنتن برود.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه