اخبار داغ

رئیس اتحادیه میوه فروشان اعلام کرد؛

آخرین نرخ میوه و سبزیجات در بازار قزوین/علت گرانی گوجه و سیب زمینی صادارت به عراق است

آخرین نرخ میوه و سبزیجات در بازار قزوین/علت گرانی گوجه و سیب زمینی صادارت به عراق است
رییس اتحادیه میوه فروشان آخرین نرخ میوه و سبزیجات در بازار اعلام کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب صادقی پور رییس اتحادیه میوه فروشان استان قزوین در گفت‌وگو با  شاخص، با اشاره به آخرین نرخ میوه و تره بار در قزوین اظهار کرد: سیب پائیزه  کیلویی ۸۰۰۰ تومان تا ۱۰۰۰۰ تومان و موز کیلویی۸۰۰۰ تومان در بازار قزوین عرضه می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی با با بیان اینکه به طور میانگین قیمت انگور کیلویی ۵ هزار تومان است، افزود: انگور کندر کیلویی۷۰۰۰ تومان وانگور بی دانه کیلویی۸۰۰۰ تومان در بازار به فروش می‌رسد.

,

رییس اتحادیه میوه فروشان استان قزوین بیان کرد: گوجه در بازار قزوین ۳۰۰۰ تا ۳۵۰۰ قیمت گذاری شده و خیار هم با قیمت ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

,

وی با اشاره به افزایش قیمت هلو در بازار قزوین گفت: امروز هلو کیلویی ۴۰۰۰ تومان تا ۸۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد و هندوانه کیلویی ۸۰۰ تومان تا ۱۰۰۰ تومان عرضه می‌گردد.

,

, , ,

صادقی پور ادامه داد: علت گرانی گوجه و سیب زمینی در بازار قزوین صادرات توسط واسطه گرها به کشور عراق است.

,

رییس اتحادیه میوه فروشان استان قزوین، گفت: شلیل مغان وشمس  امروز در بازار استان کیلویی ۷ تا ۱۰ هزار  تومان  و همچنین فلفل دلمه نیز کیلویی۳۰۰۰ تومان تا۴۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

,

وی بیان کرد: هلو انجیری امروز در بازار قزوین کیلویی ۴۰۰۰ تا ۹۰۰۰ تومان است و پیاز نیزکلیویی ۱۲۰۰تومان تا ۱۵۰۰ تومان است و سیب زمینی کیلویی ۲۲۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان درقزوین به فروش می‌رسد.

,

صادقی پور اضافه کرد:کدو با قیمت ۲۵۰۰ تومان تا۳۰۰۰ تومان  و بادمجان هم کیلویی ۲۵۰۰ تومان تا ۳۰۰۰ تومان و هویج نیز کیلویی ۳۰۰۰ تومان تا ۳۵۰۰ تومان در بازار به فروش می رسد.

,

وی گفت: قیمت سبزیجات در استان از۲۵۰۰ تومان تا ۳۰۰۰ تومان عرضه می شود و همچنین کاهو هم کیلویی ۲۵۰۰ تومان  تا ۳۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

,

رییس اتحادیه میوه فروشان استان قزوین افزود:ذغال اخته کیلوی ۱۰۰۰۰ تومان تا ۱۵۰۰۰تومان و آلو شبرنگ کیلوی ۷۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ تومان است و سبزی آشی نیز کیلویی ۲۵۰۰ تومان تا ۳۰۰۰ تومان در بازار عرضه میگردد.

,

صادقی پور ادامه داد:خربزه کیلویی ۱۲۰۰ تومان تا۲۰۰۰ تومان است.و همچنین لیمو ترش هم کیلویی ۴۰۰۰تومان تا ۱۲۰۰۰ تومان و آناناس هم کیلویی ۲۵۰۰۰تومان به فروش می‌رسد.

,

, , ,

وی افزود: خیار چنبردر بازار قزوین کیلویی ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰  تومان عرضه می‌گردد.

,

رییس اتحادیه میوه فروشان استان قزوین گفت: طالبی کیلویی ۳۰۰۰ تا ۳۵۰۰تومان است و همچنین ذرت مکزیکی کیلویی ۳۰۰۰ و ذرت معمولی کیلویی ۲۵۰۰تومان و سیر خشک کیلویی ۸۰۰۰ تومان ولیموشیرین کیلویی۶۰۰۰ تومان به فروش می رسد.

,

صادقی پوراضافه کرد: نارنگی سبز کیلویی۴۰۰۰ تومان تا ۷۰۰۰تومان و گلابی نیز کیلویی ۱۷۰۰۰ تومان وفلفل کیلویی ۵۰۰۰ تومان در بازار عرضه می‌گردد

,

رییس اتحادیه میوه فروشان استان در پایان خاطرنشان کرد: قیمت‌های اعلام شده مربوط به بازار میوه و تره بار است و فروشگاه‌های خارج از این حوزه و یا در خیابان‌ها نرخ‌های متفاوتی دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه