اخبار داغ

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل؛

۱۰ سالن ورزشی تا پایان سالجاری به بهره برداری می رسد

۱۰ سالن ورزشی تا پایان سالجاری به بهره برداری می رسد
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تا پایان امسال 10 سالن ورزشی نیمه تمام در مناطق مختلف استان اردبیل تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، احمد ناصری در نشست معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش با خیرین مدرسه‌ساز در اردبیل اظهار داشت: ما از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده که بخشی از آن به حوزه ورزش اختصاص یافته تلاش می‌کنیم تا 23 سالن ورزشی نیمه تمام را در مدارس استان اردبیل تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی خاطرنشان کرد: بیش از 13 سال است که برخی از این پروژه‌های نیمه تمام به حال خود رها شده بود که با تامین اعتبار از محل مالیات بر ارزش افزوده سعی می‌کنیم تا این سالن‌های ورزشی و برخی آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای را تکمیل کنیم.

,

دبیر شورای آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه همزمان با شروع سالتحصیلی سه سالن ورزشی آماده افتتاح خواهد شد، تصریح کرد: تا آخر امسال 8 پروژه دیگر از همین محل تکمیل و به بهره‌بردایر خواهد رسید.

,

ناصری به سرانه فضای آموزشی و تجهیزات موردنیاز مدارس در حد قابل قبول در استان اشاره کرد و گفت: قطعا با حمایت دولت و وزارت آموزش و پرورش در سال‌های نه چندان دور استانداردهای خود را به استاندارد بین‌المللی خواهیم رساند تا آموزش و پرورش پویا و متحولی را شاهد باشیم.

,

وی به کلنگ‌زنی چهار پروژه آموزشی جدید در نیر و نمین اشاره کرد و افزود: به رغم محدودیت در شروع پروژه‌های جدید با عنایت وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی این چهار واحد آموزشی نیز احداث و سال آینده شاهد تحویل آن به آموزش و پرورش خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه