اخبار داغ

مدیر کل نوسازی مدارس اردبیل؛

۲۵ درصد مدارس اردبیل به سیستم هوشمند مجهز شده اند

۲۵ درصد مدارس اردبیل به سیستم هوشمند مجهز شده اند
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: در حال حاضر 25 درصد مدارس استان اردبیل به سیستم‌های هوشمند مجهز شده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما، دولت لطفی صبح امروز در جلسه توسعه و تجهیز مدارس، هوشمندسازی مدارس را از مهمترین اهداف و برنامه‌ها برشمرد و اظهار داشت: با اقدامات و پیگیری‌های انجام شده در حال حاضر 25 درصد مدارس استان اردبیل به سیستم‌های هوشمند مجهز شده‌اند که در راستای ارتقای کیفیت آموزش‌ها تلاش و جدیت بر توسعه هوشمندسازی مدارس است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی گفت: 60 درصد مدارس استان اردبیل به سیستم‌های گرمایشی استاندارد تجهیز شده‌اند و تا آبان‌ماه امسال نیز مقرر شده تا 15 درصد دیگر به این سیستم‌ها تجهیز شوند .

,

لطفی در خصوص احداث و تجهیز مدارس نیز افزود: در راستای احداث و تجهیز مدارس و واحدهای آموزشی در سطح استان امسال اقدامات خوبی انجام شده به طوری که تا مهرماه امسال شاهد بهره‌برداری از 108 کلاس درس، سه سالن ورزشی و تجهیز و بهسازی مدارس با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال خواهیم بود.

,

وی با بیان اینکه برای احداث و تکمیل این تعداد کلاس درس که در قالب 24 مدرسه بوده بیش از 137 میلیارد ریال هزینه شده است، گفت: از 108 کلاس درس جدید که مهیای حضور دانش‌آموزان در مهرماه امسال خواهند بود تعداد 14 مدرسه با 66 کلاس درس توسط خیرین احداث شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه