اخبار داغ

فرمانده انتظامی بردسکن خبر داد؛

کشف بیش از ۲۳ کیلوگرم مرفین و دستگیری سارقین در بردسکن

کشف بیش از ۲۳ کیلوگرم مرفین و دستگیری سارقین در بردسکن
فرمانده انتظامی بردسکن گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی بردسکن در دو مأموریت جداگانه موفق به کشف بیش از 30 کیلو مرفین و تریاک از خودروهای عبوری منتهی به شهرستان بردسکن شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، عباس نظافتی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران انتظامی بردسکن حین عبور خودروی پراید با سرنشینی 4 نفر در محور بردسکن به سبزوار که قصد عزیمت به استان خراسان شمالی را داشتند، توانستند مقدار 7 کیلو و 555 گرم تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای در بدنه خودروی خود جاسازی کرده بود، کشف و ضبط نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

همچنین مأموران ایستگاه بازرسی درونه در محور طبس به بردسکن، با مشکوک شدن به یک دستگاه خودروی کمپرسی که از طبس قصد تردد به منطقه بردسکن را داشت، در بازرسی از این خودرو، مقدار 23 کیلو و 350 گرم مرفین که در بدنه این دستگاه سنگین جاسازی کرده بود، کشف کنند.

,

وی افزود: با دستگیری راننده این کمپرسی و ناکامی وی در انتقال مواد مرفین به منطقه، ماشین وی توقیف و فرد قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذی‌صلاح قضایی معرفی شد.

,

فرمانده انتظامی بردسکن افزود: مبارزه با سوداگران مرگ بی امان توسط نیروهای جان برکف انتظامی ادامه دارد.

,

عباس نظافتی نیز از دستگیری سه سارق جوان و معتاد در بخش شهرآباد بردسکن خبر داد و اظهار داشت: مأموران پاسگاه انتظامی شهرآباد بردسکن حین گشت زنی هدفمند در اطراف باغات پسته در سطح این بخش، به سه جوان که مشغول جمع آوری پسته بودند، مشکوک شدند که افراد با دیدن مأموران پای به فرار گذاشتند.

,

وی گفت: مأموران پس از دستگیری این افراد و تحقیق بیشتر متوجه اعتیاد شدید آنان به مواد واز طرفی جزء سارقین با سابقه در امر سرقت می‌باشند، شدند.

,

نظافتی با بیان اینکه، سارقین در انتقال 200 کیلو پسته به ارزش 60 میلیون ریال ناکام ماندند، افزود: از سارقین در محل مقدار 200 کیلو پسته کشف و به صاحب باغ تحویل شد.

,

به گفته وی در هر سه مأموریت نیروهای انتظامی، افراد دستگیرشده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا و مراجع قضایی مربوطه در شهرستان بردسکن معرفی شدند.

,

انتهای پیام / 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه