اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی خبر داد؛

کمک ۳ میلیارد تومانی نیکوکاران به دانش‌آموزان محروم استان خراسان رضوی

کمک ۳ میلیارد تومانی نیکوکاران به دانش‌آموزان محروم استان خراسان رضوی
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: نیکوکاران خراسان رضوی در جشن عاطفه های امسال تاکنون نزدیک به 3 میلیارد تومان به دانش آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان کمک کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حبیب الله آسوده، مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی صبح امروز در نشست خبری مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با رسانه های با بیان اینکه در جشن عاطفه های امسال شاهد 15 درصد رشد بودیم گفت: نیکوکاران در استان تاکنون سه میلیارد تومان به کمیته امداد کمک کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری جشن عاطفه ها در مدارس ترویج فرهنگ خیر و نیکوکاری است افزود: کمک های دانش آموزان به جشن عاطفه ها ابتدا بین دانش آموزان نیازمند همان مدرسه و سپس به دیگر مدارس ، اهدا می شود.
آسوده از اصلی ترین برنامه های برگزاری جشن عاطفه های امسال، استفاده از شیوه های نوین در این جشن را اعلام کرد و اظهارنمود: نیکوکاران می‌توانند کمک های خود به کمیته امداد خراسان رضوی را با شماره گیری کد#3 5 051 * 8877 *، نصب اپلیکیشن سنا، مراجعه به سایت emdad.ir، دستگاه های خودپرداز و واریز به شماره حساب 0105224406000 و یا به صورت حضوری و شرکت در جشن عاطفه‌های امسال پرداخت کنند.
وی با اشاره به اینکه شاهد حضور همیشگی و همراهی مردم با هدف دستگیری از نیازمندان باتوجه به بحران های اقتصادی هستیم بیان کرد: کمیته امداد به دنبال مدیریت فعالیت های خیرخواهانه است و به همین منظور بدون هیچ واسطه ای بین نیازمندان و خیران ارتباط ایجاد می کند چراکه با مشارکت مردم می توان راحت تر به مشکلات پاسخ داد.
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی به مشکلات اقتصادی موجود و بی ثباتی های آن اشاره کرد و ادامه داد: مهمترین مساله در شرایط کنونی حل مشکلات مردم با تکیه بر امور دینی و مشارکت مردم است که وحدت کلمه، همبستگی و انسجام اجتماعی و حسن تدبیر و مدیریت آن از نکات کلیدی مطرح در آن است.
وی به تدبیر کمیته امداد استان مبنی بر اینکه نداشتن لوازم التحریر نباید موجب عدم ادامه تحصیل دانش آموزان شود افزود: در تفاهمی مشترک بین این نهاد و قرارگاه سپاه ثامن الائمه(ع) 35 هزار بسته تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است که از این تعداد 25 هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد و باقی آن غیر مددجو و نیازمند هستند.
آسوده یادآور شد: مرحله نخست این جشن در روزهای ۱۱و۱۲ شهریور و مرحله دوم با حضور دانش آموزان تمام مدارس استان در 11 مهرماه برگزار می شود.

,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه