اخبار داغ

با حضور 350 ناشر؛

دوازدهمین نمایشگاه کتاب در اردبیل گشایش می یابد

دوازدهمین نمایشگاه کتاب در اردبیل گشایش می یابد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: دوازدهیمن دوره نمایشگاه کتاب اردبیل از یکم تا ششم مهرماه با حضور ۳۵۰ ناشر از ناشران برتر کشور برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، سیدناصر اسحاقی پیش از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: اداره کل فرهنک و ارشاد اسلامی با توجه به فرا رسیدن هفته امر به معروف و نهی از منکر، عزاداری ماه محرم، هفته دفاع مقدس و دوازدهمین دوره نمایشگاه کتاب 162 برنامه در حوزه‌های فرهنگی، هنری و رسانه پیش‌بینی کرده که این برنامه‌ها یا در حال اجرا بوده و یا در آینده نزدیک اجرا می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما, .,

وی با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره نمایشگاه کتاب در اردبیل تصریح کرد: این دوره از نمایشگاه از یکم تا ششم مهرماه در اردبیل برگزار می‌شود که 600 ناشر برای حضور در این نمایشگاه ثبت‌نام کردند ولی مجوز حضور برای 350 ناشر از ناشران برتر کشور صادر شده است.

, .,

اسحاقی افزود: 160 غرفه در این نمایشگاه ایجاد می‌شود که تعداد غرفه‌ها نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش دارد و به طور میانگین 40 درصد نیز تخفیف نمایشگاه برای فروش کتاب خواهد بود.

, .,

وی با اشاره به اینکه سال گذشته یک میلیارد تومان فروش در این نمایشگاه داشتیم، گفت: برنامه‌های جانبی نیز در کنار برگزاری این نمایشگاه‌ها از جمله ورکشاپ‌ها و کارگاه‌های خبری و هنری پیش‌بینی شده و نیز نشست بررسی راهکارهای فرهنگی و هنری و نیز ورکشاپ‌ها توسط هنرمندان در کنار برگزاری نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه