اخبار داغ

فرمانده سپاه شهرستان پارس آباد؛

اجرای بیش از 60 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در پارس آباد

اجرای بیش از 60 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در پارس آباد
فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد گفت: با آغاز هفته دفاع مقدس، بیش از 6۰ برنامه شاخص در سطح شهرستان پارس آبادمغان برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، سرهنگ پاسدار حسن نوری در جلسه شورای اداری شهرستان پارس آباد که با محوریت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: امسال با توجه به همزمانی ایام محرم با هفته دفاع مقدس، برنامه‌ها به نوعی با مراسم‌های ایام محرم هم افزایی خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما, .,

وی گفت: دیدار با امام جمعه، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، افتتاح کارگاه کیف دوزی و پرورش قارچ، ویزیت رایگان پزشکی و تجویز دارو در محلات آسیب پذیر، گلباران مزار شهدا، دیدار و تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگر، همایش پیاده روی خانوادگی و اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس از مهمترین ویژه برنامه هایی است که در هفته دفاع مقدس در پارس آباد اجرا می شود.

, .,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس آباد، همچنین برگزاری نشست های روشنگری، اعزام گروه های جهادی بسیج مهندسین کشاورزی به بخش تازه کند، برگزاری یادواره عملیات ثامن الائمه، یادواره فرهنگیان و محلات، همایش بزرگ رزمندگان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس، عصر شعر دفاع مقدس، محفل انس با قرآن و برپایی نمایشگاه کتاب را از دیگر برنامه‌های هفته مقدس در پارس آباد ذکر کرد.

, .,

نوری ادامه داد: یکی از برنامه های محوری هفته دفاع مقدس ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت است که این مهم همزمان با بازگشایی مدارس با نواخته شدن زنگ مقاومت با سخنرانی راویان دفاع مقدس در مدارس آغاز خواهد شد.

,

وی همچنین با اشاره به اینکه شعار امسال هفته دفاع مقدس "ما توانستیم" است، گفت: ما در دوران دفاع مقدس ثابت کردیم که با دست خالی هم می شود در مقابل دشمن ایستاد و امروز در جنگ اقتصادی هم با تمام توان مقابل دشمن ایستادگی می کنیم.

, وی همچنین با اشاره به اینکه شعار امسال هفته دفاع مقدس "ما توانستیم" است، گفت: ما در دوران دفاع مقدس ثابت کردیم که با دست خالی هم می شود در مقابل دشمن ایستاد و امروز در جنگ اقتصادی هم با تمام توان مقابل دشمن ایستادگی می کنیم,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه