اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در سپاه فتح استان:

کسانی که مقابل رهبر حق بایستند از جنس یزیدیان هستند/حرف شنوی از رهبری دلیل پیشرفت های نظامی کشور است

کسانی که مقابل رهبر حق بایستند از جنس یزیدیان هستند/حرف شنوی از رهبری دلیل پیشرفت های نظامی کشور است
حجت الاسلام حسینی صدر: امروز که رهبری این امت به صراحت می فرماید جنگ نمی شود، مذاکره نکنیم، چون یکی از ابعادش این است که دشمن به هیچ‌ وجه باور نمی‌کند اگر وارد یک جنگ نظامی مقابل امت اسلام بشود از این معرکه جان سالم به در ببرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس مراسم اختتامیه دهمین دوره خط امام استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسینی صدر؛ نماینده ولی فقیه در سپاه فتح، سید فرازد نجات نیا دستیار وزیر ارتباطات و جمعی از میهمانان در سالن همایش های مجتمع نرجس خاتون قم برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, ,

 

,

این دوره با حضور بیش از 200 دانشجوی منتخب از دانشگاه های کهگیلویه و بویراحمد به مدت 10 روز در استان قم برگزار شد، دانشجویان در این مدت با یادگیری و مطالعه آثار و کتب انقلاب اسلامی، شرکت در کلاس های مناظره،گفتگو و یادداشت نویسی، کلاس های تشکیلاتی، و دوره های تخصصی زیر نظر کارگروه های علمی،فرهنگی، سیاسی و تعلیم و تربیت آموزش های لازم را برای حضور فعال در سطح دانشگاه ها و جامعه پشت سرگذاشتند.

,

 

,

از سخنرانان این دوره می توان به نیک روش مسئول بسیج دانشجویی کشور، حسن عباسی؛ رئیس اندیشکده  یقین، خانم طاهری مجد، عبدالله گنجی، مدیرمسئول روزنامه جوان،  ابراهیم فیاض، ستار هدایت خواه، مجید بذرافکن و... اشاره کرد.

,

 

,

در این مراسم پس از تلاوت کلام الله مجید و پخش سرود ملی، سید فرزاد نجات نیا  به مناسبت ماه محرم و ایام سوگواری سید الشهدا اقدام به روضه خوانی و مداحی در جمع دانشجویان حاضر نمود.

,

 

,

حجت‌الاسلام سید امان الله حسینی‌صدر در این مراسم خطاب به دانشجویان بسیجی با تاکید بر این مطلب که تنها اندیشه دیگران را نقل و تبیین نکنید، اظهار کرد: آغازگر یک تحول عظیم و جامع باشید آنگونه که تعبیر مقام معظم رهبری این است که در یک پیچ تاریخی قرار داریم.

,

 

,

امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: تحلیل پیچ تاریخی این است که باید گفتمان سازی کنیم و ماکت حکومت اسلامی را در معرض اندیشه جهانی قرار دهیم تا انسان های عاشق، مدل اصلی حکومت جهانی را مشاهده کنند.

,

 

,

وی به وضعیت نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: اندیشه بلند و ملکوتی امام راحل و رهبر حکیم انقلاب، بعد از ۱۴۰۰ سال آغاز گر این حرکت بودند قطعا آینده روشنی دارد و شاید یک جهش هم این است که این پیچ تاریخی به دست اسلام و کارگزاران اسلام است.

,

 

,

حجت‌الاسلام حسینی‌صدر خاطرنشان کرد: در این پیچ تاریخی، هر کسی برای گفتمان خودش تلاش نکند عقب می‌افتد، اگر نتوانیم گفتمان سازی کنیم در این پیچ تاریخی از اسلام چیزی باقی نخواهد ماند.

,

 

,

وی با اشاره به این فرمایش امام خمینی (ره) که فرمودند " اگر اسلام سیلی بخورد دیگر سر بلند نمی‌کند " ،گفت: در این پیچ تاریخی اگر ما نتوانیم گفتمان سازی کنیم و نقش آینده اسلام را در اداره امور زندگی بشر تبیین و بر افکار دنیا تحمیل نکنیم دیگر چیزی از اسلام نخواهد ماند.

,

 

,

خطیب موقت جمعه  یاسوج در ادامه سخنان خود به واقعه عاشورا اشاره کرد و گفت: امام حسین (ع) آخرین گام ها را برای هدایت آن انسان ها برداشت و آخرین سفارش‌ها را برای اینکه آلوده نشوند تا این قطعه از تاریخ را رقم نزنند که برای همیشه بماند،انجام دادند آنگونه که شهید مطهری اثبات می‌کند چنین حادثه‌ای برای تاریخ بشر نیفتاده است.

,

 

,

وی افزود: خوشا به سعادت مجاهدان امروز ما که بعد از ۱۴۰۰ سال انتقام حضرت زینب (س) را می‌گیرند و این معجزه‌ای است از معجزه‌های حضرت زینب (س) که به یزیدیان و وراث نامشروعشان بفهمانند خون شیعه حتی پس از میلیون ها سال به جوش می‌آید.

,

 

,

حسینی‌صدر ادامه داد: اگر در زمان به اسارت افتادن حضرت زینب در شام، بسیجیان ما بودند چه اتفاقی می‌افتاد، اگر همه مرزهای جغرافیای کشورها زنجیر بود بسیجیان امروز ما آن مرزها را می‌شکستند، آنگونه که امروز از حرم حضرت زینب (س) دفاع می‌کنند.

,

 

,

این مسئول فرهنگی خطاب به بسیجیان خاطرنشان کرد: مبادا مقطعی از تاریخ رقم بخورد و خدای ناخواسته رهبر زمان این جملات را بخواهد به کسانی که در مقابلش قرار دارند بیان کند، حسب قرآن و حسب اسنادی که نمی‌شود بر آن خدشه وارد کرد،کسانی که مقابل رهبر حق بایستند باید از جنس یزیدیان باشند وگرنه نمی شود کسی مقابل مکتب حق بایستد و مشروعیت داشته باشد.

,

 

,

وی بیان کرد: تلاشمان این باشد در جبهه حق باشیم، در هر عصر و زمانه ای پرچم حق، محور حق، راه و‌ طریق مثبتین حق، امام است  و  اوست که بن‌بست شکنی می‌کند، بن بست‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و نظامی را باید رهبری بشکند، باید از او اطاعت کرد، چرا که حل مشکلات امت اسلام در اطاعت از ولی است.

,

 

,

امام جمعه موقت یاسوج تصریح کرد: امروز در حوزه‌های نظامی در دنیا ما حرف‌هایی برای گفتن داریم چرا که آنهایی که دست اندرکار نیروهای مسلح هستند حرف شنوی بیشتری از رهبر دارند وگرنه موشک های بالستیک ما امروز همه دنیا را وادار نمی‌کرد که بگویند شما باید از این عبور کنید و برگردید.

,

 

,

وی متذکر شد: امروز که رهبری این امت به صراحت می فرماید جنگ نمی شود، مذاکره نکنیم، چون یکی از ابعادش این است که دشمن به هیچ‌ وجه باور نمی‌کند اگر وارد یک جنگ نظامی مقابل امت اسلام بشود از این معرکه جان سالم به در ببرد و‌ نسخه شفابخش ما در همین بحث اقتصاد است.

,

 

,

حسینی صدر در پایان گفت: اقتصاد مقاومتی، پدافند نیست، آفند است،معظم‌له فرمودند بهمن نقدینگی خطرناک است مگر اینکه اقدامی شود، سقوط بهمن جان هر انسانی را که در آن مسیر حرکت کند به خطر می اندازد.

,

در ادامه تصاویری از مراسم اختتامیه این دوره مشاهده می شود:

,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه