اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل:

بازخوانی اقتدار رزمندگان عملیات مرصاد در طول هفته دفاع مقدس/ صدها عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در اردبیل اجرا می شود

بازخوانی اقتدار رزمندگان عملیات مرصاد در طول هفته دفاع مقدس/ صدها عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در اردبیل اجرا می شود
جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس بازخوانی اقتدار رزمندگان عملیات مرصاد در طول هفته دفاع مقدس برای عموم علاقمندان در نمایشگاه فرهنگی رزمی دریاچه شورابیل اردبیل انجام می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، سردار فرهنگ مستعدحصاری بعد از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: این نمایشگاه توسط رزمندگان تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل  بازخوانی و بصورت باشکوه در قالب برنامه های متفاوت نمایشی و عملیاتی اجرا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

مستعدحصاری با اشاره به اینکه در این نمایشگاه غرفه‌های فرهنگی، تربیتی و تبلیغی نیز راه‌اندازی می‌شود افزود: علاقه‌مندان می توانند از بخش‌های فرهنگی این نمایشگاه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس از 31 شهریور ماه تا پایان هفته برای عموم بازدیدکنندگان دایر خواهد شد.

,

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اعلام این خبر مبنی براینکه تمامی برنامه های نمایشگاه فرهنگی رزمی هفته دفاع مقدس در اردبیل بصورت پخش زنده از شبکه استانی اردبیل انجام می شود تصریح کرد: این نمایشگاه در سی وهشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند جنگ تحمیلی و تقارن آن در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همزمان با هفته دفاع مقدس بصورت باشکوه و گسترده برگزار می شود.

,

رژه نیروهای مسلح برای نشان دادن اقتدار دفاعی کشور در 31 شهریور برگزار می شود

, رژه نیروهای مسلح برای نشان دادن اقتدار دفاعی کشور در 31 شهریور برگزار می شود, رژه نیروهای مسلح برای نشان دادن اقتدار دفاعی کشور در 31 شهریور برگزار می شود,

سردار مستعد حصاری با اشاره به اینکه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح 31 شهریور ماه در اردبیل برگزار می‌شود تصریح کرد: همزمان با سراسر کشور برای نمایش گذاشتن اقتدار نیروهای مسلح این مراسم با شکوه رژه با حضور رزمندگان بسیجی و نیروهای مسلح استان در اردبیل برگزار می شود.

,

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل از برگزاری برنامه‌های فرهنگی وانقلابی با هدف تبیین و ترویج ایثار و شهادت دربین جامعه امروزی خبرداد و افزود: برگزاری یادواره های شهدا، ایستگاه صلواتی، نمایشگاه عکس شهدا و دفاع مقدس، برگزاری موکب، اجرای نمایش افلاکیان خاکی و ورنمایی از سایت جدید خط 8 و پذیرایی از مسافران آذری از برنامه‌های روز نخست است هفته دفاع مقدس است. 

,

وی ادامه داد: برنامه روز دوم زنگ مقاومت و ایثار در مدارس اجرای نشست روشنگری و تبیین زندگی اسلامی و شرکت در نمایشگاه بین‌المللی کتاب و برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری در بین دانشجویان و دانش اموزان از دیگر برنامه های این هفته مقدس خواهد بود.

,

سردار مستعد حصاری در تشریح برنام های روز سوم هفته دفاع مقدس از برگزاری نشست روشنگری و تبیین دستاوردهای نظام اسلامی خاطره‌گویی دفاع مقدس، برگزاری مسابقه نقاشی، رونمایی از کتاب حلالم کن و شهدا خبرداد و گفت: در روز چهارم رونمایی از عکس و پوستر و نشست بصیرتی و عفاف، آموزش فقه برای اصناف و بازاریان و همایش بزرگان امر به معروف و نهی از منکر از جمله برنامه های دیگر خواهد بود.

,

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به اینکه یادواره شهدای عملیات مرصاد نمایشگاه دفاع مقدس و محرم و برگزاری محفل شعر و خاطره و برگزاری تئاتر همایش بزرگ نمایشگاه رزمندگان عاشورایی و شکست حصر آبادان از دیگر برنامه های روز چهارم خواهد بود افزود: در روز پنجم یادواره شهدای ثامن الائمه، شهدای فرهنگیان،دیدار از نمایشگاه دفاع مقدس و آموزش فقه بازار انجام می شود.

,

وی تصریح کرد: همایش بزرگ پیاده‌روی با خانواده و شرکت سازمان یافته با پای‌وران جمعه برگزار می‌شودو روز آخر نیز همایش بزرگ رزمندگان عاشورایی هشت سال دفاع مقدس و تبیین و توزیع دفاع مقدس از دیگر برنامه های روز ششم هفته دفاع مقدس خواهد بود.

,

امروز اقتدار موشکی نیروهای مسلح کشور را مدیون رشادت ها و جان فشانی های شهدا هستیم

, امروز اقتدار موشکی نیروهای مسلح کشور را مدیون رشادت ها و جان فشانی های شهدا هستیم , امروز اقتدار موشکی نیروهای مسلح کشور را مدیون رشادت ها و جان فشانی های شهدا هستیم ,

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: امروز اقتدار موشکی نیروهای مسلح کشور را مدیون رشادت ها و جان فشانی های شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستیم.

,

سردار مستعد حصاری با اشاره به اینکه منافقین در زمان جنگ تحملیلی دسیسه ها و توطئه های زیادی را برعلیه کشورمان بکار بستند افزود: این آگاهی و بصیرت ملت شریف و حسینی ایران اسلامی بود که در کنار رزمندگان اسلام در ان زمان تمامی توطئه ها و نقشه های پلید و شوم منافقین را نقش برآب کرد تا آنان بزرگترین شکست را در تاریخ برای خود ثبت کنند.

,

وی با اشاره به اینکه امروز منافقین بازهم با ترفندها و تاکتیک های مختلف توطئه چینی های خود را برعلیه کشور مان بکار بسته اند افزود: به لطف و عنایت شهدا و آگاهی و بصیرت ملت ولایت مدار کشور بازهم همانند دوران جنگ تحملیلی جواب دندان شکنی را برای آنان خواهیم داد و موشک های نقطه زن اخیر سپاه در کیلومترها دور از مرز کشور بر سر کردهای تفرقه افکن و منافق از بخش های کوچک جواب دندان شکن این نظام برای دشمنان بود.

,

جانشنین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به اینکه دشمنان و استکبار جهانی با ترفندهای مختلف درصدد ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و در سایه رشادت‌های ملت ایران نقشه‌های دشمنان به یاس و ناامیدی تبدیل شده است افزود: امروز جنگ ما یک جنگ تمام عیار اقتصادی است و برای مبارزه با این جنگ نیز باید شعار حمایت از کالای ایرانی اسلامی در کشور و دربین جامعه فرهنگ سازی و عملیاتی شود.

,

وی گفت: امروزه همگان رسالتی خطر و حساس دارند تا بتوانیم با اتکا به توان داخلی از مشکلات پیش رو عبور کنیم تا دشمنان بار دیگر آرزوهای کور و شوم خود را با خود به گور ببرند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه