اخبار داغ

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خبر داد؛

برگزاری ۱۳۵ برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در آذربایجان غربی

برگزاری ۱۳۵ برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در آذربایجان غربی
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی گفت: در طول هفته دفاع مقدس بیش از ۱۳۵ برنامه در سطح استان برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، سرهنگ جلیل وحیدی در نشست خبری اعلام برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: این برنامه‌ها با مشارکت کمیته‌های نیروهای مسلح، بسیج، پیشکسوتان، فرهنگی و رسانه، هنری و تبلیغات و بانوان برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

وی، افزود: نیمی از این برنامه‌ها به صورت مشارکتی میان دستگاه‌های مختلف اجرا می‌شود.

,

دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در آذربایجان‌غربی، در خصوص برنامه‌های اجرایی برای گرامیداشت این هفته در سطح استان، گفت: رژه نیروهای مسلح، نمایشگاه ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس، سرکشی از خانواده شهدا، جانبازان و رزمندگان و تشکیل حلقه های صالحین بسیج از جمله مهم ترین برنامه های اجرایی در طول این هفته است.

,

وی، ابراز داشت: در طول هفته دفاع مقدس درمانگاه‌های نیروهای مسلح طرح ویزیت رایگان را انجام می‌دهند و نیز برخی بیمارستان‌های دولتی و خصوصی نیز در این طرح مشارکت خواهند داشت.

,

سرهنگ وحیدی، همکاری با تشکل‌های مردم نهاد در خصوص معرفی آثار و برکات دفاع مقدس برای جوانان را از جمله اقدامات موثر در به کارگیری نیروهای مردمی عنوان کرد و گفت: در طول هفته دفاع مقدس کارگاه آموزشی و توجیهی ویژه سمن های دخیل در امر معرفی آثار دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

,

وی، در پایان بیان داشت: برگزاری پیاده روی پیشکسوتان و رزمندگان به صورت خانوادگی، تجلیل از مقام پیشکسوتان و بانوان فعال در دفاع مقدس، برپایی ایستگاه های صلواتی و نیز غبارروبی مزار شهدا از دیگر برنامه های اجرایی در طول هفته دفاع مقدس خواهد بود که توسط کمیته‌های مختلف این ستان برگزار می شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه