اخبار داغ

مسئول بسیج اصناف آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با آناج خبر داد؛

بازاریان تبریز برای تهیه لوازم التحریر دانش آموزان بی‌‌‌بضاعت آستین بالا زدند/ تهیه 9 هزار و 800 بسته لوازم التحریر + تصاویر

بازاریان تبریز برای تهیه لوازم التحریر دانش آموزان بی‌‌‌بضاعت آستین بالا زدند/ تهیه 9 هزار و 800 بسته لوازم التحریر + تصاویر
در آستانه سال تحصیلی جدید بازاریان تبریز آستین بالا زده و برای 9 هزار و 800 دانش آموز بی بضاعت کیف و لوازم التحریر تهیه کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آناج: طرح هر کاسب یک دانش آموز از 22 شهریور توسط مرکز نیکوکاری بازاریان سازمان بسیج اصناف سپاه عاشورای استان آذربایجان‌شرقی اجرایی می‌شود. این برنامه به مدت یک هفته و در قالب رزمایش سراسری سپاهیان محمدرسول الله(ص) بسیج در سطح تبریز و سایر شهرستان‌ها ادامه خواهد داشت.

صیاد ندیمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی آناج در خصوص اهداف این طرح اظهار داشت: طرح یک کاسب یک دانش آموز در راستای حمایت از دانش آموزان بی بضاعتی است که در آستانه سال تحصیلی امکان تهیه اقلام لوازم التحریر را ندارند برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در واقع هر کاسب و بازاری هزینه خرید لوازم التحریر یک دانش آموز را تقبل می‌کند که به صورت سراسری در کشور برگزار می‌شود و 22 شهریور مرحله اول آن در آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

مسئول بسیج اصناف آذربایجان‌شرقی با اشاره به تهیه یک هزار و 300 بسته لوازم التحریر توسط مرکز نیکوکاری بازاریان گفت: 700 بسته دیگر نیز که شامل کیف و لوازم التحریر می‌باشد هفته آینده توزیع خواهد شد.

وی افزود: این طرح در 17 شهرستان نیز اجرایی شده که تاکنون در مجموع 9 هزار و 800 بسته به ارزش هر بسته 150 هزارتومان توزیع شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه