اخبار داغ

میز خدمت بسیج کارمندی کرمان به محله شرف آباد کرمان رسید

میز خدمت بسیج کارمندی کرمان به محله شرف آباد کرمان رسید
دومین میز خدمت در منطقه شرف آباد کرمان برگزار شد و مسئولان د راین مناطق مشکلات مردم را مرتفع ساختند د راین میز خدمت مسئولان هوانیروز کرمان نیز اعلام کردند که د رسال گذشته نزدیک به ۱۸۰ نفر را از طریق اورژانس هوانیروز از مرگ حتمی نجات داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلالی مسئول سازمان بسیج کارمندی استان کرمان در گفتگو با راه آرمان گفت : همزمان با رزمایش سپاهیان محمد رسول الله (۲) که از تاریخ ۹ شهریور ماه شروع و تا پایان روز ۲۹ همین ماه ادامه خواهد داشت رزمایش خدمت رسانی ( میز خدمت )بسیج کارمندان سپاه ثارالله کرمان همزمان با سراسر کشور در تاریخ  ۲۶ شهریور در ۱۵ شهرستان و مرکز استان کرمان برگزار گردید .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان ,

وی ادامه داد :در راستای رزمایش خدمات  رسانی در کرمان ۳ گروه جهادی با احصاء مسائل و مشکلات مربوط به محلات الله آباد ، فیروز آباد ، و روستای شرف آباد با دعوت از مدیران آب ، برق ، بنیاد مسکن ، اوقاف ، امور خیریه و دهیاران و اعضای شورای اسلامی محل با مردم این مناطق طی دیدار چهره به چهره به حل مشکلات در این مناطق پرداختند .

,

جلالی اذعان کرد : دومین میز خدمت در منطقه شرف آباد کرمان برگزار شد و مسئولان د راین مناطق مشکلات مردم را مرتفع ساختند د راین میز خدمت مسئولان هوانیروز کرمان نیز اعلام کردند که د رسال گذشته نزدیک به ۱۸۰ نفر را از طریق اورژانس هوانیروز از مرگ حتمی نجات داده است .

,

 

,

, , , , , , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه