اخبار داغ

رئیس انتقال خون بروجرد:

طرح "نذر خون" در بروجرد اجرا می شود

طرح "نذر خون" در بروجرد اجرا می شود
رئیس انتقال خون بروجرد گفت: طرح "نذر خون" در ایام محرم و در روزهای تاسوعا و عاشورا در بروجرد اجرا می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛"غلامرضا حامدی" رئیس انتقال خون بروجرد در گفت و گو با سفیر افلاک  گفت: همه ساله عزاداران زیادی در روزهای تاسوعا و عاشورا برای اهدای خون مراجعه می کنند که طرح نذر خون با این عنوان در شهرها برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک ,

وی اضافه کرد: در بروجرد در روز تاسوعا از ساعت 8 صبح تا 13 ظهر و از ساعت 15 و 30 دقیقه تا 19 شب در پایگاه انتقال خون شماره 2 در خیابان صفا از عزاداران خونگیری می شود.

,

حامدی اظهار داشت: همچنین در روز عاشورا از ساعت هفت صبح تا ظهر نیز خونگیری از مراجعین در پایگاه شماره 2 خیابان صفا صورت می گیرد اما با توجه به این که خون های اهدایی تا مدت زمان زیادی قابل نگهداری نیستند، قرار است به تعدادی از مراجعینی که برای اهدای خون مراجعه کرده اند برگه هایی داده شود تا در طول ماه محرم و صفر طبق نوبت برای اهدای خون مراجعه کنند.

,

به گفته وی خون های اهدایی بیشتر از 35 روز قابلیت مصرف ندارند و از طرفی نیاز به خون و فرآورده های آن همیشگی است و از این رو برنامه ریزی شده تا مراجعینی که تمایل دارند طبق برنامه و نوبت دهی مراجعه کنند.

,

وی بیان کرد: در  روزهای تاسوعا و عاشورا از مراجعینی که سابقه اهدا ندارند و برای اولین بار است اقدام به اهدای خون می کنند، خونگیری صورت نمی گیرد.

,

رئیس انتقال خون بروجرد تصریح کرد: در طرح نذر خون، سال گذشته عزاداران بروجردی در قالب این طرح 22 واحد در روزهای تاسوعا و عاشورا خون اهدا کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه