اخبار داغ

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی:

رزمایش خدمت مصداق امیدآفرینی بسیج در تمام عرصه‌هاست/ من یک نماینده بسیجی هستم

رزمایش خدمت مصداق امیدآفرینی بسیج در تمام عرصه‌هاست/ من یک نماینده بسیجی هستم
نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از بزرگترین افتخاراتم این است که عضو بسیج بوده و هستم و از این عنوان به خود می بالم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خدیجه ربیعی نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با جهانبین نیوز با مهم برشمردن حرکت بسیج در اجرای رزمایش خدمت گفت: بسیج یک نیروی مقتدر مردمی است که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری امتحان اخلاص خود را با موفقیت پشت سر گذاشته است و همین عنصر اخلاص و بی ریایی باعث میدان داری این نهاد مقدس در عرصه خدمت رسانی شده است.

ربیعی با تاکید بر تاثیرگذاری بسیج در عرصه های مختلف به ویژه محرومیت زدایی در قالب اردوهای جهادی گفت: جهاد تنها مبارزه مسلحانه با دشمن در میدان رزم نیست بلکه هر حرکتی که با قصد تقرب به ذات الهی و نیت خدمت رسانی به مردم و به ویژه محرومین صورت گیرد مصداق جهاد فی سبیل الله است چه در صحنه نبرد با دشمن باشد و چه در صحنه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و در واقع مهم این است که این حرکت گامی به سمت امیدوار نمودن مردم به آینده و مایوس نمودن دشمن باشد و این نقش امید آفرینی در سال های دفاع مقدس و حتی دوران بازسازی کشور پس از جنگ تحمیلی و در سال های گذشته در بسیاری از زمینه ها توسط بسیج به خوبی انجام شده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با ابراز خرسندی از اینکه به عنوان یک بانوی بسیجی در خانه ملت وظیفه نمایندگی خود را انجام می دهد گفت: یکی از بزرگترین افتخاراتم این است که عضو بسیج بوده و هستم و از این عنوان به خود می بالم چرا که بسیج جلوه حرکت در مسیر عاشورایی امام حسین علیه السلام و حضرت زینب سلام الله علیها است و خدمت در این نهاد مقدس قدم گذاشتن در مسیر ارزشهاست.

نماینده مردم بروجن در ادامه گفت: اعزام بسیجیان به اردوهای جهادی شیرینی خدمت صادقانه و بی منت را در ذائقه مردم استوار می سازد و این اردوها الگویی شایسته برای مسئولین است که با روحیه جهادی در عرصه های مسئولیتی خود به مردم شریف ایران خدمت کنند.

ربیعی با اشاره به اهمیت اردوهای جهادی و اجرای رزمایش خدمت گفت: این برنامه تدبیر شایسته سازمان بسیج کشور بوده که مدتی است از رسانه ها شاهد برگزاری آن در استان های مختلف کشور هستیم و امیدواریم ضمن تقویت بعد رزمی و خدماتی بسیج، شاهد بروز آثار و برکات آن در بدنه جامعه باشیم و بتوانیم با بهره گیری از توان بسیج در عرصه های مختلف در کنار دستگاههای دولتی و اجرایی راه خدمت رسانی به مردم را هموارتر نماییم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در پایان ضمن تشکر از ورود بسیج در عرصه خدمت رسانی در کنار تقویت بعد رزمی و افزایش توان نظامی گفت: بسیج مردمی ترین نیروی کشور است که با استفاده از ظرفیت های فراوان آن در ابعاد رزمی، علمی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی می توان بسیاری از مشکلات را حل کرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه