اخبار داغ

مسئول بسیج کارمندان آذربایجان غربی خبر داد؛

استقرار ۵۰ میز خدمت در مناطق محروم آذربایجان غربی

استقرار ۵۰ میز خدمت در مناطق محروم آذربایجان غربی
مسئول بسیج کارمندان آذربایجان غربی از اعزام ۵۰ تیم جهادی در قالب میز خدمت به مناطق محروم آذربایجان غربی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا احمد رحمانی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به اعزام تیم های جهادی در قالب میز خدمت به مناطق محروم استان، گفت: از ابتدای تیرماه سالجاری تاکنون ۳۰ میز خدمت در مناطق محروم خدمت رسانی کرده و صبح دیروز ۲۰ گروه جهادی در قالب میز خدمت به صورت نمادین به خدمات رسانی پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، با بیان اینکه میز خدمت کارمندی با حضور مسئولان و مدیران ادارای و نظامی انجام گرفته، افزود: این خدمات رسانی ها به تناسب نیاز منطقه برگزار شده و مسئولان با توجه به نیازهای مناطق در منطقه حاضر شده اند.

,

مسئول بسیج کارمندان آذربایجان غربی، هدف از برگزاری میز خدمت کارمندی را در ۲ محور بیان کرد و ادامه داد: لمس مشکلات مردم و رسیدگی به آن ها توسط مسئولان و القای دلگرمی به مردم مناطق حاشیه نشین و محروم در راستای اینکه مسئولان در هر شرایطی در کنار آن ها هستند از جمله اهداف برپایی میزهای خدمت بود.

,

وی، خاطر نشان کرد: روز دوشنبه ۲۰ میز خدمت در مناطق حاشیه نشین ارومیه اعم از امیریه، اطراف تاناکورا و دیزج دول برپا شده و مسئولان حاضر شدند همچنین به نسبت در تمام نقاط استان نیز این برنامه اجرا شد.

,

رحمانی، ابراز کرد: به هنگام حضور مسئولان در منطقه به صورت مستقیم شنوای سخنان مردم بوده و دستورات لازم به صورت آنی صادر می شود به همین دلیل بیش از ۹۰ درصد مسائل و مشکلات حل شده و گره ای از مشکلات مردم گشوده می شود.

,

وی، با بیان اینکه تمام مسئولان اعم از فرماندار، فرمانده سپاه و مدیران شرکت های خدماتی در منطقه حاضر شده اند، ادامه داد: درصدد هستیم تا پایان سال حضور میز خدمت در مناطق تداوم داشته و شاهد حل مشکلات مردم توسط مسئولان باشیم.

,

مسئول بسیج کارمندان آذربایجان غربی، همچنین از برپایی نمایشگاه در هفته دفاع مقدس خبرداد و گفت: در صدد هستیم با همکاری تمام ادارات دستاورد های آنان از طول ۸ سال دفاع مقدس را طی یک نمایشگاه در معرض نمایش قرار گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه