اخبار داغ

معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی:

مطالعات آبخیزداری در ۲۱ حوضه آذربایجان غربی/ ۱۷۶ میلیارد ریال به آبخیزداری آذربایجان غربی اختصاص یافت

مطالعات آبخیزداری در ۲۱ حوضه آذربایجان غربی/ ۱۷۶ میلیارد ریال به آبخیزداری آذربایجان غربی اختصاص یافت
معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی گفت: در ۲۱ حوضه آبخیز در سطح استان طرح آبخیزداری دیده شده که عملیات بیولوژیکی و مکانیکی شروع می شود و هفت طرح از آنها نیز تحویل زمین شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی قاسمی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، اظهار داشت: با موافقت رهبر معظم انقلاب از محل صندوق توسعه ملی اعتبار هفت هزار میلیارد ریالی به موضوع آبخیزداری در سال جاری اختصاص یافته که از این میزان ۱۷۶ میلیارد ریال سهم استان آذربایجان غربی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی، افزود: در  ۲۱ حوضه آبخیز در سطح استان طرح آبخیزداری دیده شده که عملیات بیولوژیکی و مکانیکی شروع می شود و هفت طرح از آنها نیز تحویل زمین شده است.

,

وی، گفت: تمام عملیات ها در راستای جلب مشارکت مردمی بوده و در این راستا برای حفاظت از منابع گام برمی داریم.

,

قاسمی، تصریح کرد: طرحهای آبخیزداری با هدف کاهش میزان فرسایش خاک، زمینه را برای نفوذ آب در خاک فراهم کرده و آن را تبدیل به منبع آبی برای پایین دست حوضه می کند.

,

معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی، هم چنین به اجرای طرح آبخیزداری در زارنجی میاندوآب از توابع بخش باروق اشاره و اظهار کرد: این طرح با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال دارای دو هزار و ۲۰۰ متر مربع عملیات مکانیکی و یک هزار و ۵۱۸ هکتار عملیات بیولوژیکی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه