اخبار داغ

قاضی پور:

کم کاری ۳ قوه عامل بروز مشکلات اقتصادی/ دولت در راستای بهبود شرایط گام‌های اساسی بردارد

کم کاری ۳ قوه عامل بروز مشکلات اقتصادی/ دولت در راستای بهبود شرایط گام‌های اساسی بردارد
عضو کمسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بی لیاقتی سه قوه عامل بروز مشکلات اقتصادی گفت: دولت در راستای بهبود شرایط گام های اساسی بردارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا نادر قاضی پور در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، در خصوص مسائل و مشکلات اقتصادی حاکم بر جامعه، گفت: کم کاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان ناظر، قوه مجریه به عنوان اجرا کننده و قوه قضائیه حکم کننده باعث بروز مشکلات اقتصادی در جامعه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

*دولت از جنگ اقتصادی گریزی ندارد

, *دولت از جنگ اقتصادی گریزی ندارد,

وی، با بیان اینکه دولت اعتقادی به اقتصاد مقاومتی ندارد، افزود: اقتصاد مقاومتی می تواند راهکار برون رفت از مشکلات عظیم اقتصادی باشد در حالی که دولت اعتقادی به این مسئله نداشته و از جنگ اقتصادی گریزی ندارد.

,

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، باتاکید بر اینکه باید بر پایه و اساس تولیدات داخلی سرمایه گذاری شود، ادامه داد: باید از واردات کالای خارجی با مورد مشابه داخلی جلوگیری کرده و در راستای تولید کالاهای با کیفیت داخلی کوشش کنیم.

,

وی، تاکید کرد: تمام کوتاهی های انجام شده در زمنیه اقتصاد کشور باعث به وجود آمدن اختلافات طبقاتی در جامعه شده  افراد بسیاری که  زنذدگی شرافتمندانه ای داشتند زیر خط فقر سقوط کردند.

,

قاضی پور، عنوان کرد: دولت هرچه سریع تر در راستای بهبود شرایط لایحه ای تقدیم مجلس شورای اسلامی کرده و در راستای بازگردانی کالا برگ به چرخه جامعه کوشش کند چرا که با در دسترس بودن ارزاق عمومی موافق هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه