اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج اصناف قم مطرح کرد؛

پوشش ۳۰۰۰ دانش آموز در طرح یک کاسب یک دانش آموز

پوشش ۳۰۰۰ دانش آموز در طرح یک کاسب یک دانش آموز
مسئول سازمان بسیج اصناف قم با اشاره به اینکه محرومیت زدایی از اولویت های اصلی بسیج اصناف در طول سال می باشد، گفت: پیش بینی می کنیم که هر اتحادیه بتواند حداقل 50دانش آموز را تحت پوشش قرار دهد که مجموعا با این طرح حدود سه هزار دانش آموزان تحت پوشش کاسب های استان قرار خواهند گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس روحی در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به طرح یک کاسب یک دانش آموز، اظهار داشت: در راستای رزمایش سراسری اقتدار بسیج طرح خدمت رسانی یک کاسب یک دانش آموز توسط سازمان بسیج اصناف قم اجرا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

وی ادامه داد: در این طرح هزینه یک دانش آموز جهت ورود به سال تحصیلی که شامل کیف، لباس، لوازم التحریر و لوازم اولیه تحصیل است توسط یک کاسب تامین خواهد شد.

,

مسئول سازمان بسیج اصناف قم افزود: طبق بررسی هایی که توسط بسیج دانش آموزی انجام گرفته است لیست دانش آموزان بی بضاعتی که در مدارس استان در حال تحصیل هستند در اختیار سازمان بسیج اصناف قرار می گیرد که بعد از جمع بندی طبق همان لیست شناسایی شده این اقلام تهیه شده توسط کاسبان خیّر بسیج اصناف تهیه شده و به دانش آموزان بی بضاعت تحویل داده می شود.

,

وی بیان داشت: در راستای جنگ اقتصادی و فشار اقتصادی که دشمن این روزها برای کشور برنامه ریزی کرده است این اقدام کاسب های خیّر می تواند گام موثری باشد در کم کردن فشار اقتصادی بر دانش آموزان بی بضاعت  تا سال تحصیلی را با شور و نشاط آغاز کنند.

,

روحی با اشاره به اینکه این طرح به 58 اتحادیه استان ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: هم اکنون در حال جمع بندی اتحادیه هایی هستیم که اعلام آمادگی می کنند.

,

وی ابراز داشت: پیش بینی می کنیم که هر اتحادیه بتواند حداقل 50دانش آموز را تحت پوشش قرار دهد که مجموعا با این طرح حدود سه هزار دانش آموزان تحت پوشش کاسب های استان قرار خواهند گرفت.

,

مسئول سازمان بسیج اصناف قم با اشاره به موضوع محرومیت زدایی، اضافه کرد: بحث محرومیت زدایی یکی از اولویت های بسیج اصناف در طول سال می باشد که امیدواریم بتوانیم ازتوانمندی های اصناف در محرومیت زدایی استفاده کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه