اخبار داغ

اداره کل هواشناسی استان اردبیل:

آسمان اردبیل در تاسوعا و عاشورای حسینی ابری است

آسمان اردبیل در تاسوعا و عاشورای حسینی ابری است
طبق پیش بینی هواشناسی استان اردبیل، آسمان این استان در تاسوعاو عاشورا ابری خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبلان‌ما، براساس پیش بینی هواشناسی از اوایل امروز با شروع ناپایداری ها آسمان استان اردبیل نیمه ابری تا ابری با وزش باد  و کاهش  محسوس دما همراه خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

کاهش محسوس دما ، تراکم ابر و آغاز بارش در بعضی نقاط استان اردبیل از امروز با تمرکز فعالیت در نیمه شرقی این استان اردبیل آغاز شده و طی روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی ادامه خواهد داشت.

,


اوج بارش ها از عصر تاسوعا تا پاسی از شب پیش بینی می شود و طی عاشورا تا اندازه زیادی از میزان ناپایداری ها کاسته شده و بارش ها اغلب به شکل باران ریزه و پراکنده خواهند بود.
استقرار هوای مه آلود همراه با باران ریزه دو پدیده عمده جوی هستند که ساکنان قسمت وسیعی از استان اردبیل به خصوص در نقاط کوهستانی در اکثر ساعات تا پایان هفته با آن مواجه می شوند.

,
,
,


از جمعه پیش رو تا اوایل مهر نیز هوای اردبیل همچنان در اکثر ساعات ابری و متمایل به سرد و در بعضی ساعات با احتمال بارش و مه انتظار می رود.

,
,

طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اردبیل از روز سه شنبه تا پایان هفته جاری در جاده ها و گردنه های استان اردبیل مه و کاهش دید پدیده غالب خواهد بود 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه