اخبار داغ

حرمت شکنی در ماه محرم با نام مجموعه زیارتی خالدنبی (ع)/مدیرکل گردشگری تا کی سکوت می کند؟!

حرمت شکنی در ماه محرم با نام مجموعه زیارتی خالدنبی (ع)/مدیرکل گردشگری تا کی سکوت می کند؟!
در پی حواشی متعدد با نام مجموعه خالدنبی(ع)، اینبار نیز با انتشار فیلمی در فضای مجازی، شاهد حرمت شکنی در ماه محرم بودیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، طی سال گذشته و سال جاری شاهد ایجاد حواشی مختلفی با نام مجموعه خالدنبی (ع) بودیم که در نوع خود قابل تامل و پیگیری از سوی مسئولین ذیربط است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلاله, خبر,

مجموعه زیارتی خالدنبی(ع) یک ظرفیت و فرصت برای ایجاد کلبه های بوم گردی و گردشگری شده است که هر نوع اقدام سوء در این کلبه ها، می تواند معنویت این مجموعه زیارتی را خدشه دار و نوعی نگرش جدید را در گردشگران در خصوص این مکان زیارتی ایجاد کند.

,

از سویی با توجه به اینکه این کلبه های بوم گردی عمومی محسوب می شود و زیر نظر اداره گردشگری و میراث فرهنگی است، این مکان ها باید تابع قوانین و مقررات مجموعه یاد شده باشند.

,

با تفاسیر یاد شده، در روزهای محرم نیز شاهد انتشار فیلمی همراه با نواختن موسیقی(توسط نوازنده) و دستو شادی توریست ها در مجموعه بوم گردی خالدنبی(ع) بودیم(هدف انتشار نامشخص) که در نوع خود حرمت شکنی در ماه محرم محسوب و دل داغداران اباعبدالله الحسین (ع) را به درد می آورد؛ لذا می طلبد طی روزهای آینده که همراه با تعطیلات و هجوم گردشگران به مکان های گردشگری است، مسئولین استانی بخصوص مهندس کریمی مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان گلستان تصمیمات جدیدی در خصوص این مجموعه بوم گردی اتخاذ و عملی کنند.

,

گفتنی است فیلم مورد ادعا نزد این سایت محفوظ است.

,

 

,

bomgardi3_1.jpg

, bomgardi3_1.jpg,

bomgardi3_2.jpg

, bomgardi3_2.jpg,

bomgardi3_3.jpg

, bomgardi3_3.jpg,

​انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه