اخبار داغ

در گفت و گوی مردمی مطرح شد؛

تشکر مردم کرمان از قوه قضائیه جهت مقابله با رانت هفت هزار میلیاردی/اقدامی که دست مفسدان اقتصادی را در حنا گذاشت

تشکر مردم کرمان از قوه قضائیه جهت مقابله با رانت هفت هزار میلیاردی/اقدامی که دست مفسدان اقتصادی را در حنا گذاشت
در پی انتشار دستور قوه قضائیه جهت مقابله با رانت ۷ هزار میلیاردی، مردم کرمان ضمن تشکر از قوه قضائیه خواستار برخورد جدی و قاطع با مفسدان اقتصادی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  راه آرمان ؛چندی قبل بود که خبری مبتنی بر رانت هفت هزار میلیاردی دولت به یکی از اعضای حزب کارگزاران برای ساخت گلخانه های هیدرو پونیک در استان کرمان، خاطر مردم را مشوش کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

خبری که در اوضاع نا به سامان اقتصادی امروز که مردم زیر بار فشار سنگین گرانی های اخیر کمر خم کرده اند دست به دست در بین مردم می چرخید و درد و رنج آن ها را بیشتر می کرد، اما خوشبختانه با ورود به موقع و جدی قوه قضائیه جلوی این فساد گرفته شد و همین دو روز اخیر بود که به دلیل مشخص نبودن و ابهام پیرامون برگشت وام‌های دریافتی و غیر قابل توجیه اقتصادی بودن طرح ، دستور رسمی توقف آن توسط قوه قضائیه صادر شد.

,

در پی انتشار دستور قوه قضائیه به سراغ مردم کرمان رفتیم تا واکنش آن ها را در خصوص این فساد مالی و اقدام قوه قضائیه بشنویم چرا که عده ای از افراد وابسته به حزب کارگزاران این روزها در پی تطهیر این موضوع هستند و می گویند که عده ای خاص برای رسیدن به اهداف خود این موضوع را بزرگ کرده اند و اتفاق خاصی نیفتاده است، اما انچه که از ذهن آن ها می گذرد تا نظر مردم زمین تا آسمان تفاوت دارد که در ادامه به آن اشاره می شود.

,

اگر طرح گلخانه های هیدروپونیک کارشناسی بود چرا به مجلس ارائه نشد؟

, اگر طرح گلخانه های هیدروپونیک کارشناسی بود چرا به مجلس ارائه نشد؟, اگر طرح گلخانه های هیدروپونیک کارشناسی بود چرا به مجلس ارائه نشد؟,

یکی از شهروندان کرمانی در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص این رانت گفت: در این وضعیت اقتصادی اگر قرار بود طرحی هم انجام شود باید با حداقل منابع حداکثرتولید صورت گیرد و تسهیلات ۷ هزار میلیارد تومانی با چنین تعریفی منافات دارد.

,

وی افزود: طبق صحبت هایی که از شرکت عمران کرمان در خصوص طرح گلخانه های هیدروپونیک به گوش ما رسیده است این طرح  برای مقابله با بحران آب است، حال سوالی که برای من مطرح می شود این است اگر واقعا این طرح کارشناسی است چرا به مجلس ارائه نشد تا بودجه ای به آن تخصیص یابد و از تسهیلات استفاده کردند؟

,

این شهروند کرمانی تصریح کرد: به خوبی روشن است که اگر طرح به مجلس ارائه می شد باید به مجلس گزارش عملکرد می دادند اما به بانک نیازی به گزارش عملکرد نداشتند ودر واقع این معادله رانت است و لذا هیچ توجیهی برای ما قابل قبول نیست.

,

چطور عده ای می توانند سرمایه و حق مردم را برای رسیدن به اهداف خود خرج کنند؟

, چطور عده ای می توانند سرمایه و حق مردم را برای رسیدن به اهداف خود خرج کنند؟, چطور عده ای می توانند سرمایه و حق مردم را برای رسیدن به اهداف خود خرج کنند؟,

به سراغ کارگری که مشغول کار در یک ساختمان نیمه کاره بود رفتیم، از او در خصوص رانت هفت هزار میلیاردی سوال کردیم، تصورمی کردیم می گوید کدام رانت و از چه حرف می زنید اما پاسخ این شهروند به ما، خلاف تصوراتمان بود، که اظهار کرد: عده ای فکر می کنند که چون قدرت و ثروت کشور در دست آن هاست هر کاری که می خواهند می توانند انجام دهند ولی غافل از اینکه چشم بیدار ملت که همان قوه قضائیه است حواسش به همه اقدامات آن هاست.

,

وی ادامه داد: برای این افراد امثال من و سایر مردم هیچ اهمیتی ندارد و فقط به فکر پر کردن جیب خودشان هستند، باور نکنید که آن ها برای حل بحران آب استان کرمان دست به اقدامی زده باشند.

,

این کارگر کرمانی بیان کرد: من و قشر ضعیف جامعه این روزها علیرغم کار شبانه روزی هنوز از عهده نان شبمان بر نمی آئیم، چطور عده ای می توانند سرمایه کشور و حق مردم را برای رسیدن به اهداف و مقاصد خود خرج کنند؟

,

وی تاکید کرد: به خاطر اقدام به موقع و هوشیاری قوه قضائیه از این نهاد عدالت محور تشکر می کنیم و امیدواریم روزی برسد که دست مفسدان از سرمایه و دارایی های کشور و مردم کوتاه شده باشد که ایمان دارم ان روز دیر نیست و به زودی این اتفاق می افتد.

,

 اقدام به موقع قوه قضائیه مفسدان را غافل گیر کرد

,  اقدام به موقع قوه قضائیه مفسدان را غافل گیر کرد,  اقدام به موقع قوه قضائیه مفسدان را غافل گیر کرد,

خانمی که دست در دست فرزندش مشغول قدم زدن در پارک بود را سوژه مناسبی دیدیم و به سراغ او رفتیم، در پاسخ به سوال خبرنگار ما اظهار کرد: این اولین باری نیست که این اقدامات از سوی این افراد انجام می شود ولی خوشبختانه قوه قضائیه به موقع اقدام کرد و در این مورد اجازه پرداخت چنین وام کلانی را نداد.

,

وی افزود: من به عنوان یک شهروند کرمانی از جانب همه مردم کرمان از قوه قضائیه به دلیل این اقدام شایسته تشکر می کنم و انظار داریم که نظارت های بیشتری صورت گیرد تا فکر فساد هم به سر امثال این افراد نیفتد.

,

تشکر مردم کرمان از قوه قضائیه برای مقابله با رانت ۷ هزار میلیاردی

, تشکر مردم کرمان از قوه قضائیه برای مقابله با رانت ۷ هزار میلیاردی, تشکر مردم کرمان از قوه قضائیه برای مقابله با رانت ۷ هزار میلیاردی,

شهروندان زیادی نیز در گفت و گو با خبرنگار ما از قوه قضائیه تشکر کردند که در ادامه به صورت تیتر وار به آن ها شاره می شود:

,

– اقدام انقلابی دادگستری کرمان در برخورد با مفاسد اقتصادی ستودنی است.

,

– دست مریزاد به قوه قضائیه برای جلوگیری از رانت دولتی ۷ هزار میلیاردی.

,

-برخورد قاطع دادستان کرمان درماجرای رانت ۷ هزار میلیاردی الگویی برای مسئولین قضائی.

,

– برخورد هوشمندانه قوه قضائیه کرمان حیات خلوت اقتصادی و سیاسی خیلی از افراد را به هم زده است و این اقدام قابل تقدیر است.

,

– مردم کرمان به داشتن چنین مسئولان قضائی مقتدر و باهوش افتخار می کند.

,

– این اقدام نشان داد که دادگستری کرمان باکسی شوخی ندارد و طرف مردم است.

,

– بعد از این برخورد قاطع اعتماد ما به قوه قضائیه چندین برابر شده است چرا که اجازه ندادند حق مردم ازگلوی کسی پایین برود، دست مریزاد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه