اخبار داغ

در بازدید فرمانده سپاه از حاشیه شهر زاهدان مطرح شد؛

خدمت به محرومان بالاترین افتخار سپاه پاسداران است/ از دیدار چهره به چهره مسئولین با مردم تاحضور پررنگ مدیران دولتی پشت میزخدمت

خدمت به محرومان بالاترین افتخار سپاه پاسداران است/ از دیدار چهره به چهره مسئولین با مردم تاحضور پررنگ مدیران دولتی پشت میزخدمت
در قالب رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص)، 100مدیر و مسئول اجرایی ادارات سیستان وبلوچستان پشت میزخدمت به رفع مشکلات مردم و مطالبات آنان در مناطق محروم و حاشیه ای پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، همزمان با سراسر کشور در قالب رزمایش خدمت رسانی و با هدف ارائه خدمت بی‌منت، پیگیری مطالبات و مشکلات مردمی و پاسخگویی مسئولان به این مطالبات "میزخدمت" در محله شریعتی شمالی مسجد امام حسین(ع) زاهدان و 19 شهر استان تشکیل شد.
در این برنامه فرمانده سپاه سلمان سیستان وبلوچستان نشستی با 500 نفر از بزرگان حاشیه شهر زاهدان داشتند که در آن هیئت همراه وی و 15 نفر از مسئولان ادارات کل استان و شهرستان زاهدان هم برای شنیدن مشکلات مردم در این مناطق و رسیدگی به آن حضور به هم رسانیدند.
 
خدمت به مردم رمز ماندگاری فرهنگ بسیج
سردار امان الله گشتاسبی فرمانده سپاه سلمان استان در این مراسم که تحت عنوان " میزخدمت" بود با بیان اینکه خدمت به مردم در فرهنگ نظام و انقلاب اسلامی نهفته است، اظهار کرد: امام راحل و امروز هم رهبر معظم انقلاب که دایه دار و پرچم دار این حرکت الهی است اساس توفیقات نظام جمهوری اسلامی را در خدمت به مردم می دانند و به جرات می توان گفت خدماتی که در طول 40 سال انقلاب انجام شده است بی نظیر می باشد.
وی بالاترین افتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار ایجاد امنیت را خدمت رسانی به مردم به ویژه مردم سیستان وبلوچستان عنوان کرد و گفت: خدمت به مردم رمز ماندگاری فرهنگ بسیج می باشد.
فرمانده سپاه سلمان استان با بیان اینکه مسئول به معنای واقعی در نظام جمهوری اسلامی یعنی خدمتگذارو کسی که خدمتگذار است به دنبال تمجید نیست، افزود: ارائه خدمات حق مسلم مردم است زیرا مردم همیشه همراه انقلاب و نظام بوده اند بر این اساس همه مسئولین و خدمتگذاران نظام باید پای کار بیایند زیرا منفعت چنین اقداماتی برای مردم است.
وی ادامه داد: در روزهای اخیر خدمات گروه های جهادی در استان آغاز شده است، تلاش هایی که منجر به ارئه خدمات در عرصه های متخلف شد به گونه ای که از 9 تا 29 شهریور ماه جاری تلاش جهادگران بسیجی و گروه های جهادی در قالب 225 گروه در عرصه های عمرانی، خدماتی، پزشکی، عمرانی و غیره ارائه شده و این خدمات بسیج و سپاه همچنان ادامه دارد.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون، ,
, 500 ,
,
, خدمت به مردم رمز ماندگاری فرهنگ بسیج,
, 40 ,
,
,
,
,
, ,
 
بالاترین سرمایه جمهوری اسلامی ایران مردم هستند
گشتاسبی با بیان اینکه محرومیت زدایی خاص امروز نیست، افزود: سپاه تلاش خود را از اولین روز نظام جمهوری اسلامی در تمامی صحنه ها چه در دوران هشت سال دفاع مقدس و چه سازندگی و اکنون در شرایطی که دشمنان اسلام برای نظام ایجاد کرده اند و به دنبال کمرنگ کردن خدمات 40 ساله انقلاب به مردم هستند تا با ایجاد جنگ روانی اثر منفی بگذارند، انجام داده که در این راستا به حول قوه الهی و با همت و تلاش های انجام شده همه آحاد ملت به ویژه جوانان شیعه و سنی در قالب گروه های جهادی مقاومت در برابر دشمنان همچنان ادامه دارد.
وی بیان کرد: اگر بخواهیم سال به سال خدمات این استان را نسبت به گذشته مقایسه کنیم نسبت به سال های قبل 100 برابر شاهد رشد خدمات دهی هستیم، به گونه ای که برپایی بیش از 45 بیمارستان صحرایی  نمونه ای از خدمات بهداشتی درمانی رایگان به نیمی از جمعیت مردم استان است.
وی با بیان اینکه اگر تلاش با اخلاص باشد قطعا اثرگذار است، افزود: بالاترین سرمایه جمهوری اسلامی ایران مردم هستند.
فرمانده سپاه سلمان استان ادامه داد: در این رزمایش بسیجیان جهادگر شیعه و سنی این خطه از کشور با همدلی و اتحاد، همچون جهادگران سایر استان ها برای خدمت به مردم کمر همت بسته به گونه ای که چهار هزار ۷۶۶جهادگر در قالب ۲۲۵گروه در اردوهای جهادی سه تا ۱۰روزه به ارائه​ خدمات در مناطق محروم و حاشیه شهرها در اقصی نقاط استان می پردازند.
 
از توزیع نوشت افزار تا ارئه خدمات سازندگی و محرومیت زدایی
علی اکبر جعفری مسئول بسیج سازندگی سیستان و بلوچستان در ادامه این مراسم اظهار کرد: مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان خدمتگذار مردم است و از سالهای قبل بر خود لازم دانسته تا در کنار کارهای امنیتی به عرصه خدمت رسانی هم ورود کند.
 
,
, بالاترین سرمایه جمهوری اسلامی ایران مردم هستند,
, و,
,
,
,
,
, از توزیع نوشت افزار تا ارئه خدمات سازندگی و محرومیت زدایی,
,
,
, ,

 وی گفت: در قالب رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله(ص)2 که در کشور از ابتدای شهریورماه جاری ‏در حال برگزاری است، 225گروه از مجموع 419گروه جهادی شناسنامه دار استان درحال انجام خدمات مختلف عمرانی،فرهنگی، ‏آموزشی و غیره در نقاط محروم و غیر برخوردار با شعار خدمت بی منت در سطح سیستان و بلوچستان می باشند که این روند تا ‏بعد از هفته دفاع مقدس سال جاری در راستای رزمایش درحال اجرا، تداوم خواهد داشت.‏
این مسئول با بیان اینکه ‏‎19‎شهرستان استان به همراه ناحیه بسیج دانشجویی درگیر این رزمایش خواهند بود، افزود: در قالب ‏رزمایش محمد رسول الله(ص)2 در سیستان و بلوچستان، توسط گروه های جهادی اقداماتی نظیر توزیع سبدهای کالا به صورت ‏رایگان، لوازم التحریر،‎ ‎کیف، البسه و فرم های مخصوص مدارس انجام می شود، همچنین ارائه خدمات رایگان پزشکی، بهسازی ‏و مرمت خانه های محرومین، زیباسازی و مرمت مدارس، ساخت مسجد و خانه عالم از جمله اقداماتی است که در حاشیه شهرها ‏انجام خواهد گرفت.‎
 
اجرای 8 پروژه توسط سپاه شهرستان زاهدان
خدارحم سارانی فرمانده ناحیه سپاه شهرستان زاهدان هم در این مراسم بیان کرد: در رزمایش اقتدار عاشورایی در قالب طرح میز خدمت شاهد حضور 15 مدیر از ادارات کل و شهرستان برای رسیدگی به مشکلات مردم که ولی نعمتان کشور می باشند، هستیم.
وی بیان کرد: اقداماتی در راستای پروژه های رزمایش از 9 شهریور ماه جاری شروع شده که همچنان ادامه دارد، همچنین تاکنون هشت پروژه طرح کرامت انجام شده که شامل احداث6 کلاس درس در مناطق حاشیه ای، احداث آشپزخانه در مسجد قمر بنی هاشم(ع)، تعمیر و مرمت 40 مدرسه و غیره می باشد.
 
مردم ولی نعمتان نظام جمهوری اسلامی ایران هستند
مسعود پناهی مسئول سازمان بسیج ادارات سپاه سلمان استان هم در خصوص برگزاری اردوی جهادی در قالب "میز خدمت" در مناطق محروم استان گفت: در این برنامه 100 مدیر و مسئول اجرایی ادارات به بررسی و رفع مشکلات مردم پرداختند.
وی افزود: این برنامه در 19 شهرستان استان برگزار شد که در آن گروه های جهادی در دو بخش مشاوره های پزشکی و ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی  و همچنین در بخش های آب ، برق، روشنایی و مخابرات توسط وزارت نیرو اقدام به ارائه خدمت در مناطق محروم کردند.
این مسئول خدمت به مردم را بالاترین عبادت به درگاه خدا دانست و گفت: مردم ولی نعمتان نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و مسئولین در تمام سطوح باید پاسخگوی آنها باشند؛ در این راستا در قالب این خدمت، معضلات مناطق محروم و حاشیه ای شناسنایی و توسط بسیج کارمندان پشتیبانی می شود.
 
,
,
,
,
, اجرای 8 پروژه توسط سپاه شهرستان زاهدان,
,
, رزمایش ,
,
, مردم ولی نعمتان نظام جمهوری اسلامی ایران هستند,
, 100 ,
,
,
,
, ,

شایان ذکر است در برنامه "میز خدمت" دانشگاه علوم پزشکی، شبکه بهداشت شهرستان زاهدان، شرکت توزیع برق استان و شهرستان زاهدان، شرکت آب و فاضلاب استان و زاهدان، سازمان فنی و حرفه ای استان و زاهدان، کمیته امداد، اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی، مخابرات استان، شهرداری منطقه3 و غیره حاضر و به درخواست ها و سوالات مردم پاسخ لازم را دادند.
 
انتهای پیام/
,
, میز خدمت,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه