اخبار داغ

آغاز بارش باران تا پایان هفته در اکثر مناطق کشور/ احتمال آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیرها در شهرهای شمالی

آغاز بارش باران تا پایان هفته در اکثر مناطق کشور/ احتمال آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیرها در شهرهای شمالی
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از بعدازظهر امروز با فعالیت سامانه بارشی، رگبار باران در شهرهای شمالی و تهران پیش‌بینی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امین حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت آب و هوای کشور در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: از بعدازظهر امروز با فعالیت سامانه بارشی رگبار باران در استان گیلان آغاز خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با اشاره به اینکه فردا بارش باران در استان‌های گیلان، مازندران و غرب گلستان از شدت بیشتری برخودار است، افزود: روز پنج‌شنبه بارش باران علاوه بر استان‌های گیلان، مازندران و گلستان به شمال غرب، خراسان رضوی، شمال سمنان و شمال و شرق تهران کشیده خواهد شد.
,
 
,
نقیشنه ادامه داد: با توجه به ماهیت رگباری بودن بارش‌ها، احتمال آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیرها به ویژه در مناطق کوهپایه‌ای و رودخانه‌های فصلی این استان‌ها دور از انتظار نیست.
,
 
,
بیشتر بخوانید: بارش باران همراه با رعد و برق در برخی مناطق کشور/آسمان تهران صاف است+ جدول
,
 
,
این کارشناس هواشناسی از صدور اخطاریه سازمان هواشناسی برای برخی استان‌ها در روز عاشورای حسینی خبر داد و گفت: با توجه به رگبار باران در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، غرب خراسان رضوی و شمال استان سمنان و تهران و احتمال آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیرها به افراد توصیه می‌شود که از توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیرها و برگزاری هیئت ها و تکایا در این مناطق  خودداری کنند.
,
 
,
وی در پایان از کاهش دما در برخی مناطق کشور خبر داد و گفت: از امروز تا روز جمعه، در استان‌های تهران و شهرهای شمالی دما 4 تا 8 درجه سانتی‌گراد کاهش خواهد یافت.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه