اخبار داغ

اعضای کمیسیون عمران مجلس:

وزارت راه امنیت جاده ها را افزایش دهد / بررسی استیضاح وزیر راه بعد از تعطیلات مجلس

وزارت راه امنیت جاده ها را افزایش دهد / بررسی استیضاح وزیر راه بعد از تعطیلات مجلس
اعضای کمیسیون عمران مجلس با بیان این که وزارت راه باید امنیت جاده ها را افزایش دهد، تصریح کردند: استیضاح وزیر راه بعد از تعطیلات مجلس شورای اسلامی بررسی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از انقلاب نیوز ،نمایندگان مجلس شورای اسلامی بعد از تعطیلات تابستانی خود، بار دیگر طرح  استیضاح وزیر راه با امضای 50 نماینده را کلید خواهند زد.
طرحی که ۲۷ محور دارد و بی عدالتی در حوزه راه، مشکلات حوزه هواپیمایی و تلاطمات قیمت بلیط، افزایش تصادفات جاده ای، مشکلات حوزه ریلی، عدم نظارت بر زیر مجموعه وزارتخانه و محقق نشدن سند چشم انداز و برنامه های اعلامی، بخشی از دلایل طرح استیضاح آخوندی است.
در این بین به نظر می آید تصادف مرگبار شب گذشته اتوبوس تهران کرمان با یک دستگاه تانکر حامل نفت‌گاز که منجر به کشته شدن 21 نفر شد عزم نمایندگان را برای استیضاح وزیر بیش از پیش کند. وزارت راه امنیت جاده ها را افزایش دهد

شهرام غراوی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار انقلاب نیوز با اشاره به حادثه شب گذشته و کشته شدن 21 نفر از مسافران اتوبوس تهران کرمان اظهار داشت: متاسفانه این حوادث ناگوار باید ریشه یابی شده و از وقوع دوباره آن جلوگیری شود.
وی ادامه داد: در بروز این حوادث چند علت وجود دارد یکی این که امنیت جاده ها باید بیشتر شود دوم اصولی و قوانینی است که رانندگان باید رعایت کنند و شوم  فرهنگ سازی است که باید در جامعه شکل بگیرد.
غراوی بیان داشت: باید فرهنگ رانندگی تغییر پیدا کند و راهنمایی و رانندگی نیز آموزش های لازم را ارائه بدهد.
وی با اشاره به وظیفه وزارت راه و شهرسازی در این خصوص اظهار داشت: امنیت جاده ها موضوع دیگری است که وزارت راه و شهرسازی باید به این مهم ورود کند و امنیت جاده های کشور را بالا ببرد.
غراوی خواستار بررسی و شناسایی نقاط حادثه خیز شد و بیان داشت:  امنیت و تعریض جاده ها باید به استانداردهای لازم برسد و دولت نیز باید هزینه و سرمایه گذاری که در جاده ها می شود را افزایش پیدا دهد تا از تصادفات جاده ای جلوگیری شود.
مباحث مسکن ،  راه و جاده و حمل و نقلی هوایی از محورهای طرح استیضاح

فرج الله رجبی دیگر عضو کمیسیون عمران مجلس نیز در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به طرح استیضاح وزیر راه گفت: این طرح هنوز به هیأت رئیسه مجلس ارائه نشده اما تعداد امضاها به حد نصاب کافی رسیده است.
وی ادامه داد: مباحث مسکن ،  راه و جاده و حمل و نقلی هوایی از محورهای طرح استیضاح است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انقلاب نیوز ,
,
, وزارت راه امنیت جاده ها را افزایش دهد,
,
,
,
,
,
,
, مباحث مسکن ،  راه و جاده و حمل و نقلی هوایی از محورهای طرح استیضاح,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه