اخبار داغ

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان خبر داد؛

برگزاری ۲۰۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در استان سمنان/ رتبه سوم استان در شاخص‌های ایثارگری

برگزاری ۲۰۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در استان سمنان/ رتبه سوم استان در شاخص‌های ایثارگری
دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان سمنان از برگزاری 2 هزار برنامه در این هفته در نقاط مختلف استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، نشست خبری دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان سمنان پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

استان سمنان در شاخص‌های ایثارگری سومین استان کشور است

, استان سمنان در شاخص‌های ایثارگری سومین استان کشور است,

محمدحسن سلامی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان و دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عظیم‌الشان هشت سال دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس، گنجینه‌ای بزرگ و گران‌بها در تاریخ ملت ایران محسوب می‌شود که دشمنان را از رویارویی مستقیم با این ملت پشیمان کرد.

,

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان سمنان این استان را استانی آبرومند در تاریخ دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: حضور بیش از 40 هزار رزمنده از استان سمنان در طول 8 سال دفاع مقدس، تقدیم 3 هزار شهید، 7 هزار و 750 جانباز و 248 آزاده برگ زرینی در تاریخ پرافتخار این استان است.

,

سلامی با یادآوری حضور رزمندگان استان سمنان در 55 عملیات بزرگ هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: استان سمنان در معدل شاخص‌های ایثارگری پس از استانهای اصفهان و قم، رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

,

وی با بیان اینکه قدردانی از ایثارگری و جانفشانی رزمندگان استان سمنان وظیفه تمام مسئولان و عموم مردم است گفت: بدون تردید تا زمانی که ارزش‌های دفاع مقدس زنده باشد و به نسل‌های بعد منتقل گردد پیروزی ملت ایران در عرصه‌های مختلف، تداو م خواهد یافت.

,

برگزاری 2 هزار برنامه در هفته دفاع مقدس در استان سمنان

, برگزاری 2 هزار برنامه در هفته دفاع مقدس در استان سمنان,

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان سمنان از برگزاری بیش از 2 هزار عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در استان خبر داد و گفت: برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان سمنان، روز شنبه 31 شهریورماه همزمان با سراسر کشور با رژه نیروهای مسلح در شهرهای سمنان و شاهرود آغاز خواهد شد.

,

سلامی با بیان اینکه برگزاری رژه نیروهای مسلح در سمنان برعهده پدافند هوایی قرار گرفته است افزود: رژه نیروهای مسلح در شهرستان شاهرود نیز به میزبانی لشگر 58 تکاور ذوالفقار شاهرود برگزار خواهد شد.

,

وی در تشریح سایر برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان سمنان نیز گفت: عطرافشانی و گلباران گلزارهای شهدا و شهدای گمنام، بازسازی عملیات‌ مرصاد در سمنان و عملیات کربلای 8 در شاهرود، پرده خوانی و نقالی وقایع دفاع مقدس در هزار مدرسه، فراخوان‌های گردان‌های عملیاتی بسیج و اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم از مهمترین برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان سمنان است.

,

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از برگزاری یادواره شهدای زن استان سمنان خبر داد و گفت: برگزاری مسابقات تیراندازی به میزبانی نیروهای مسلح استان، افتتاح محله‌های اسلامی، برگزاری پیاده‌روی همگانی و نواختن زنگ مهر مقاومت در مدارس از دیگر برنامه‌های بزرگداشت سی و هشتمین  سالگرد هفته دفاع مقدس در استان سمنان است.

,

تمام گلزارهای شهدای گمنام دانشگاهی استان سمنان دارای یادمان خواهند شد

, تمام گلزارهای شهدای گمنام دانشگاهی استان سمنان دارای یادمان خواهند شد,

سلامی با اشاره به وجود 46 یادمان شهدای گمنام در استان سمنان اظهار کرد: در این یادمان‌ها پیکر مطهر 156 شهید گمنام دفاع مقدس به خاک سپرده شده است.

,

وی ادامه داد: در هفته دفاع مقدس امسال، 3 یادمان شهدای گمنام در شهرهای شاهرود، دامغان و آرادان افتتاح خواهد شد که از این تعداد، 2 یادمان مربوط به دانشگاه‌های آزاد شاهرود و دامغان است.

,

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان سمنان خاطرنشان کرد: با افتتاح این دو یادمان دانشگاهی، تمام گلزار‌های شهدای گمنام در دانشگاه‌های استان سمنان دارای یادمان خواهند شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه