اخبار داغ

رئیس پلیس راه قزوین خبرداد؛

ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی قزوین

ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی قزوین
رئیس پلیس راه استان قزوین از ترافیک نیمه سنگین در محورهای کرج - قزوین ، قزوین - رشت و قزوین - زنجان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ نصرالله بیگلری در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: با توجه به مصادف شدن روزهای پایانی تعطیلات تابستانی با روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در حال حاضر در محورهای کرج - قزوین، قزوین - رشت و قزوین - زنجان، شاهد ترافیک پرحجم هستیم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی افزود: از بعد از ظهر امروز میزان ترافیک در این محورها سنگین شود، امروز از ساعت ۱۲ تا ۲۴ در محور قزوین - رشت و بالعکس تردد کامیون و تریلر به جز حاملان مواد سوختنی و فاسد شدنی ممنوع است. 

این مسئول اضافه کرد: همچنین تردد موتور سواران و توقف وسایل نقلیه در حاشیه آزادراه‌ها ممنوع است. 

تردد بیش از یک میلیون خودروها در جاده‌های قزوین
وی گفت: برای جلوگیری از تخلفات رانندگی ۶ایستگاه پلیس راه در جاده‌های استان مستقر است و گشت‌های محسوس و نامحسوس افزایش می‌یابد. 

رئیس پلیس راه استان اضافه کرد: ۲۶ دستگاه دوربین هوشمند ثابت و ۴۸ دستگاه دوربین کنترل سرعت دستی برای کنترل تخلفات رانندگی فعال است. 

بیگلری با اشاره به تردد روزانه ۲ هزار دستگاه اتوبوس از محورهای مواصلاتی استان گفت: نظارت و کنترل مستمر بر رفتار رانندگان ناوگان مسافربری به ویژه رانندگان اتوبوس‌ها با سامانه هوشمند کنترل الکترونیکی با دقت انجام خواهد شد. 

وی افزود: پلیس با قاطعیت و بدون اغماض با تخلفات رانندگان متخلف و توقیف خودروهای آنان برخورد خواهد کرد. 

رئیس پلیس راه استان از رانندگان خواست قبل از شروع سفر از سلامت فنی وسیله نقلیه خود اطمینان یابند و در زمان رانندگی سرعت مطمئن را رعایت کنند، در روزهای تعطیل روزانه بیش از یک میلیون خودروها در جاده‌های استان قزوین تردد می‌کنند.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
, تردد بیش از یک میلیون خودروها در جاده‌های قزوین,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه