اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

"رزمایش خدمت"؛ اعلام اقتدار بسیج به جهان است

"رزمایش خدمت"؛ اعلام اقتدار بسیج به جهان است
ابوالفضل حسن بیگی با بیان اینکه رزمایش خدمت، اعلام اقتدار بسیج به جهان است، گفت: رزمایش بسیجیان تمام معادلات دشمن را برهم زد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل حسن بیگی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مرآت یکی از ویژگی های جمهوری اسلامی ایران را مردمی بودن دانست و گفت: ملت در همه ی مقاطع خود را صاحب انقلاب می دانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت ,

وی با بیان اینکه بصیرت ملت ایران متمایز از کشورهای دیگر است، افزود: آنها به عنوان یک ملت قهرمان و قدرتمند، می خواهند کشوری مستقل داشته باشند و با بصیرت به همه ی دنیا گوش زد می کنند.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه استقلال باعث عزت، حرمت، اقتدار و بالندگی می شود، بیان کرد: ملت ایران همواره در این 40 سال روی پای خود ایستاده و اقتدار خود را به جهانیان نشان داده است.

,

حسن بیگی با بیان اینکه برگزاری رزمایش در محاسبات بین المللی و نظامی نقش چشم گیری دارد، گفت: در دنیا رزمایش های گوناگونی انجام می شود و گاها هم چند کشور باهم به صورت مستقل رزمایش انجام می دهند.

,

وی تصریح کرد: این رزمایش فقط متکی به نیروهای مسلح آن کشورهاست و عقبه آن نیروها که مردم هستند، دخل و تصرفی و حتی حضوری در آن ندارند.

,

نماینده مردم دامغان با بیان اینکه رزمایش بسیجیان با اقتدار و عظمت برگزار شد، افزود: رزمایش خدمت یک حرکت جهادی از سوی بسیجیان است.

,

حسن بیگی همچنین اظهار کرد: حضور اقشار مردم در این رزمایش  به دنیا نشان داد که با وحدت در کنار نیروی مسلح ایستاده اند.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه مردم در دل بسیج و نیروهای مسلح هستند، بیان کرد: برگزاری این رزمایش ها در معادلات کشورهای متجاوز تاثیر گذار است و بازدارندگی محکمی دارد.

,

وی با بیان اینکه مردم با اتحاد یک دیگر می توانند روستاها را آباد کنند، گفت: در جهاد سازندگی از همه اقشار حضور دارند و همت و همدلی را با خود به مناطق محروم می برند.

,

نماینده مردم دامغان در مجلس در خاتمه خاطرنشان کرد: مسئولین برمبنای وظیفه قانونی خودشان زمانی که یک مجموعه ای به کمکشان می آید، اعتبارات لازم را در اختیار آن ها قرار دهند تا کارها سریعتر پیش رود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه