اخبار داغ

وزیر بهداشت در یزد:

برخی فقط توی دل مردم را خالی می‌کنند

برخی فقط توی دل مردم را خالی می‌کنند
وزیر بهداشت گفت: برخی به جای حرکت در مسیر منافع ملی، فقط توی دل مردم را خالی کرده و جامعه را تاامید می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی صبح امروز در آیین افتتاح همزمان پرژه های بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: تقریبا اکثر پروژه‌هایی که ما می‌بینیم در گذشته ساخته شده یا در حال حاضر ساخته می شود، این اثر مردم است و این حضور خیلی ارزشمند است چه برای خود فرد و چه به خصوص برای نسل‌های بعدی بسیار ارزشمند است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: این بالاترین توفیقی است که خداوند در اختیار همه انسان ها قرار داده و خوش به حال کسانی که از آن استفاده می کنند.

,

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار داشت: این فرصتی که خدا به ما (پزشکان) داده و این لباس سفیدی که بالاخره کار همه ما است به نظر می رسد که مغتنم است و اگر قبول کنیم که همه در خسرانند بایستی قبول کنیم که ما تکلیف مان روشن است.

,

قاضی زاده هاشمی تأکید کرد: خداوند ما را در مسیری قرار داده که بالاخره اگر درست عمل کنیم جز صالح ترین و بالاترین عبادات و اعمال است.

,

وی عنوان کرد: در عین حال اگر نگاه کنیم به هدف امام حسین (ع) می بینیم که ایشان هم که آمد برای مبارزه با جهل و امر به معروف و نهی از منکر بود.

,

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: چه معروفی بالاتر از این کاری که شما انجام می دهید، بالاخره گرهی از کار مردم باز می کنید، بیماری را شفا می دهید و واسطه شفا بین خداوند و زمین هستید. به نظر می رسد کمتر معروفی مثل این هست. به هر حال از اینکه به چنین معروفی مبادرت می ورزید باید خدا را شکر کنید.  

,

قاضی زاده هاشمی خاطرنشان کرد: به نظر می رسد اگر همه ما کارمان را درست انجام دهیم می شود گفت برابری با بسیاری از شغل هایی که برخی ها شیفته اش هستند نخواهد کرد. به نظرم می رسد که هیچ امری موثرتر از عمل کردن نیست. برخی این روزها اگر حرف نزنند به نظر من به معروف بیشتر عمل کرده اند.

,

وی اظهار داشت: آن چیزی که مهم است عمل است و چیزی که می تواند مردم را خوشحال کند عمل صالح است. مهم این است که چه باری از روی دوش مردم برداشته شود.

,

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: برخی فقط توی دل مردم را خالی می کنند و در جامعه ناامیدی ایجاد می کنند. به جای اینکه عمل کنند و برای مردم کار کنند فقط حرف می زنند و منافع ملی را در نظر نمی گیرند.

,

قاضی زاده هاشمی گفت: ان شاالله جز کسانی باشیم که هر تصمیمی که می گیریم و هر فعلی که از ما سر می زند به عنوان عمل صالح در نامه اعمال ما ثبت بشود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه