اخبار داغ

رئیس ستاد اقامه نماز هرمزگان :

نماز ظهر عاشورا در اقصی نقاط هرمزگان برگزار می شود

نماز ظهر عاشورا در اقصی نقاط هرمزگان برگزار می شود
رئیس ستاد اقامه نماز هرمزگان گفت: نماز ظهر عاشورا در تمام نقاط هرمزگان در بقاع متبرکه، تکیه ها، مساجد و هرجایی که علم عزاداری امام حسین(ع) برپا باشد برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام  محمد حسن فروزان نژاد، رئیس ستاد اقامه نماز استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین(ع) اظهار کرد: نماز ظهر عاشورا در تمام نقاط استان هرمزگان در بقاع متبرکه، تکیه ها، مساجد و هرجایی که علم عزاداری امام حسین(ع) برپا باشد برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

رئیس ستاد اقامه نماز هرمزگان تصریح کرد: در مرکز استان عزاداران حسینی با اجتماع در چهار راه شهید مطهری نماز ظهر عاشورا را به امامت آیت الله غلامعلی نعیم آبادی، نماینده ولی فقیه در هرمزگان برگزار می شود.

,

فروزان نژاد با بیان اینکه نماز ظهر عاشورا تکمیل کننده عزاداری ها است، تصریح کرد:هدف قیام امام حسین(ع) و فلسفه عاشورا ترویج نماز اول وقت، ترویج فرهنگ اذان، عمل به آیه های قرآن و احیای امر به معروف و نهی از منکر است.

,

وی با اشاره به اینکه امام حسین(ع) در روز عاشورا در زیر آفتاب سوزان کربلا و در وضعیتی که عزیزانش را از دست داده بود به اقامه نماز ایستادند، خاطر نشان کرد: عزاداران حسینی و هیات های مذهبی باید پس از برپایی آیین های عزاداری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) در هرجایی که وقت اذان شد، برای برگزاری یک نماز با شکوه آماده باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه