اخبار داغ

عقب‌گرد ۷۳۴ واحدی شاخص کل بورس/ فرصت خرید برای معامله‌گران باهوش

عقب‌گرد ۷۳۴ واحدی شاخص کل بورس/ فرصت خرید برای معامله‌گران باهوش
معامله‌گران بورس تهران امروز درحالی شاهد افزایش عرضه سهام از سوی حقوقی‌ها بود که اقبال برای جمع‌آوری سهام در دامنه نوسان منفی از سوی اغلب حقیقی‌ها نوید بازاری سبزپوش در نخستین روز معاملاتی هفته آینده می‌داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران (تدپیکس) در پایان معاملات امروز سه شنبه 27 شهریور ماه 97 با کاهش 734 واحدی به رقم 157 هزار و 337 واحد رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
شاخص کل هم ‌وزن اما با افزایش 561 واحدی عدد 27 هزار و 118  واحد را به نمایش گذاشت.
,
 
,
شاخص سهام آزاد شناور نیز با کاهش 438 واحدی به رقم  168 هزار و 77 واحد دست یافت.
,
 
,
شاخص بازار اول اما در حالی با کاهش 636 واحدی به رقم 116 هزار و 185 واحد دست یافت که شاخص بازار دوم هم با کاهش 1004 واحدی عدد  312 هزار و 43 واحد را به نمایش گذاشت.
,
 
,
امروز همچنین شاخص کل فرابورس (آیفکس) نیز با افزایش 21 واحدی بر روی رقم یک هزار و 858 واحد متوقف شد.
,
 
,
بر اساس این گزارش، امروز معاملات سهام در نماد معاملاتی شرکت‌های گروه مپنا با 125 واحد، پتروشیمی مبین با 83 واحد و پتروشیمی فجر با 58 واحدافزایش بیشترین تأثیرمثبت را بر برآورد شاخص کل بورس به نام خود ثبت کردند.
,
 
,
در مقابل، معاملات سهام در نماد معاملاتی شرکت‌های  تاپیکو با 132واحد،پتروشیمی پارس با 125 واحد و فولاد مبارکه با 110 واحد کاهش ، بیشترین تاثیرمنفی را در محاسبه این نماگر به دوش کشیدند.
,
 
,
به گزارش فارس، ارزش کل معاملات امروز بورس تهران در حالی به بیش از 953میلیون تومان نمایش داده شد که ناشی از دست به دست شدن بیش از 3 میلیارد و 618 میلیون  سهم  و اوراق مالی قابل معامله طی 205 نوبت داد و ستد بود.
,
 
,
طی معاملات امروز نماد معاملاتی شرکت‌های پتروشیمی خراسان، بانک پارسیان، سرمایه‌گذاری بهمن، پتروشیمی غدیر، ریل سیر کوثر، قند اصفهان، عمران و سازندگی قزوین، ایران دارو، سیمان خوزستان، فرآورده‌های نسوز آذر، صنایع جوشکاب یزد، سازه پویش، داروسازی اکسیر، بیمه البرز، کیسون، سیمان دورود، بیمه میهن، سایپا، ایران‌خودرو، پتروشیمی مارون، قند ثابت خراسان، پتروشیمی فجر، داروسازی ابوریحان، داروپخش، سرمایه‌گذاری شفادارو، پلاسکوکار، کشت و صنعت پیاذر از سوی ناظر بازار سهام متوقف و در مقابل نماد معاملاتی شرکت‌های معدنی دماوند، پتروشیمی مبین، بانک سامان،‌مدیریت انرژی امید تابان هور، عمران و سازندگی استان قزوین،‌پتروشیمی جم، سرمایه‌گذاری شاهد، سرمایه‌گذاری توسعه و عمران زاگرس چهارمحال و بختیاری، داروسازی اکسیر، بیمه البرز، سرمایه‌گذاری مسکن شمال غرب، پتروشیمی زاگرس، بیمه حکمت صبا، صنعتی و شیمیایی رنگین، صنعتی و معدنی شمال شاهرود،‌سرمایه‌گذاری وثوق امین، پاکدیس، شیمیایی دارویی داروپخش، کاشی پارس، سیمان اصفهان، دوده صنعتی پارس، نوسازی و ساختمان تهران، ریل سیر کوثر، تولید تجهیزات سنگین هپکو، بازگشایی شدند.
,
 
,
امروز همچنین اطلاعیه عرضه اولیه ۴۰ میلیون سهم تجارت الکترونیک پارسیان کیش برای عرضه در روز شنبه به روش ثبت سفارش در فرابورس منتشر شد.
,
 
,
به گزارش فارس، امروز در بازار ۲ بورس تهران که به معاملات درون گروهی سهامداران عمده اختصاص دارد ۶۹ میلیون سهم سرمایه‌گذاری نیرو به ارزش بیش از ۹ میلیارد تومان با معاملات انتقالی مواجه بود.، همچنین ۴۷ میلیون سهم بانک صادرات ایران به ارزش بیش از ۴.۵ میلیارد تومان به کدهای درون گروهی سهامدار عمده انتقال یافت. در تجارت الکترونیک پارسیان نیز امروز ۳۶ میلیون سهم به ارزش بیش از ۹.۵ میلیارد تومان از سوی سهامدار عمده معاملات انتقالی را تجربه کرد و اندکی بیش از ۲۶ میلیون سهم صنایع ملی مس ایران به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد تومان کد به کد شد.
,
 
,
امروز ۲۰ میلیون سهم فولاد مبارکه اصفهان نیز به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد تومان کد به کد شد.
,
 
,
بر اساس این گزارش امروز بازار سهام در آستانه تعطیلات تقویمی این هفته در حالی همچنان شاهد معاملاتی پرحجم و گردش نقدینگی مناسب در بازار سهام بود که در اغلب نمادهای معاملاتی فرصت جمع‌آوری سهام برای حقیقی‌ها فراهم شد. هرچند نماگرهای منتخب بورس تهران امروز قرمزپوش به تعطیلات رفتند اما با سبزپوش ماندن شاخص کل هموزن نوید بازاری صعودی را در نخستین روز هفته معاملاتی آینده داد. بازاری که با وجود عرضه‌های مداوم حقوقی‌ها اما همچنان میزبان نقدینگی‌های جدید برای جمع‌آوری سهم‌های ارزنده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه