اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

استقلال و اقتدار کشور در سایه مکتب حسینی به دست آمده است / حاکمان صعودی یزیدیان زمان هستند

استقلال و اقتدار کشور در سایه مکتب حسینی به دست آمده است / حاکمان صعودی یزیدیان زمان هستند
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: استقلال و عظمت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه مکتب حسینی به دست آمده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما، حجت الاسلام نجات فیاضی پیش از ظهر امروز در جمع دسته جات عزاداران حسینیان اردبیلی که در راسته بازار اردبیل برگزار شد، اظهارداشت: امروز احترام به اباعبدالله الحسین (ع)، احترام به پیامبر اکرم (ص) است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با اشاره به اینکه امام حسین (ع) برای تمام بشریت جهان اسلام است، افزود: درس آزاد مردی را باید از مکتب امام حسین (ع) آموخت، چراکه مکتب حسین همان مکتب آزادی‌خواهی و پیروزی است.

,

حجت الاسلام و المسلمین فیاضی با بیان اینکه ترس و واهمه امروز دشمنان انقلاب و اسلام از وجود فرهنگ و تفکر عاشورایی در کشور ماست است، تصریح کرد: مناسبت‌هایی مثل ماه محرم و صفر، فرصت ارزشمندی است برای همه است تا بیشتر و بهتر درباره سیره و سبک زندگی امام حسین(ع) و اهداف و برنامه‌های قیام و نهضت این امام بزرگوار بیندیشیم و از آن ره توشه بگیریم.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اردبیل با اشاره به اینکه امروز نخست وزیر هند با حضور در جمع عزادران شیعه کشور هند با صدای بلند و رسا از آزاد مردی مکتب حسینی سخن می گوید، افزود: سرزندگی نهضت حسینی وابسته به برگزاری مراسم و عزاداری‌‌هاست چرا که مداحان اهل بیت(ع) با نوحه‌خوانی‌های خود مردم را به آن روزها برمی‌گردانند و نهضت حسینی را برای همیشه پابرجا می‌کنند.

,

وی گفت: حاکمان صعودی امروز همان یزیدیان زمان هستند چراکه با جنایت های این ظالمان در منطقه خاورمیانه  خون هزاران طفل معصوم و بی گناه بر زمین ریخته شده  و سرهای بی گناه بسیاری به دست  اعمال داعشی این زمامداران جور بریده شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه