اخبار داغ

در هفدهمین یادواره شهدای هیئت حضرت علی اصغر(ع) شهر اردل:

دریا دلی که دلهای داغدار مردم اردل را حسینی کرد

دریا دلی که دلهای داغدار مردم اردل را حسینی کرد
هفدهمین یادواره شهدای هیئت علی اصغر (ع) و شهدای شهر اردل با محوریت شهید ماشاالله ولی زاده و با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا ، ایثارگران و جمعی از مسئولان در مسجد جامع این شهر برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، هفدهمین یادواره شهدای هیئت علی اصغر (ع) و شهدای شهر اردل  شب گذشته  با محوریت شهید  ماشاالله ولی زاده  کاجی و با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم  شهدا ، ایثارگران و جمعی از مسئولان در مسجد جامع این شهر برگزار شد.
 
سعید صالحی از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس در این یادواره طی سخنانی بر تاثیرات روزافزون برگزاری یادواره های شهدا بر حال و هوای جامعه تاکید کرد و گفت: تبیین زندگی نامه و وصیتنامه شهدا بهترین راه برای ارتقاء معنویت و محتوای اینگونه مراسمات می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز, جهانبین نیوز, .,
,
, .,

,
, ,

صالحی سیره عبادی، اخلاقی و سیاسی شهدا را نقاط قوت آنان برشمرد و افزود: بصیرت عمومی جامعه با دقت در این سه عنصر شکل می گیرد.
وی با بیان این نکته که نمایش سیره عملی شهداء در فیلم های سینمایی موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می شود، خاطرنشان ساخت: نوجوانان و جوانان امروز در زمان دفاع مقدس حضور نداشتند و این وظیفه بر گردن نسل های اول و دوم انقلاب است که با هر روش مطلوب، ممکن و جذاب فرهنگ ایثار و شهادت را به آنان انتقال دهند.

صالحی پشتیبانی از ولایت فقیه را سفارش اکثر شهدا در وصیت نامه هایشان ذکر کرد و اظهار داشت: خروجی مثبت یادواره های شهداء احیای تفکر امام(ره) می باشد و نسل ایشان کسانی هستند که تفکرات او را احیاء کنند.

وی همچنین ولایت فقیه را عامل اصلی حفظ و پایداری انقلاب اسلامی دانست و گفت: دشمنان پی برده اند که تا هنگامی که مردم پشتیبان این اصل می باشند هرگز نخواهند توانست آسیبی به مملکت ما برسانند.

در این مراسم سجاد رئیسی با مداحی در وصف  مظلومت امام حسین (ع) و شهدای  8 سال دفاع مقدس شور و حالی جان فزایی به این محفل بخشید مردم نیز در سوگ و مظلومیت امام حسین(ع) و یاران با وفایش به سینه زنی پرداختند.

, .,
, .,
,
, .,
,
, .,
,
, .,
, ,

شهید ماشاالله ولی زاده  پس از سالها مجاهدت در جبهه های نبرد حق علیه باطل در منطقه عملیاتی ام الرصاص ، به فیض شهادت رسید، که پیکر مطهرش بعد از چهارده سال به وطن بازگشت و با حضور پرشور مردم ولایتمدار اردل تشییع و در جوار همرزمان شهیدش در گلزار شهدای این شهر آرام گرفت.

انتهای پیام/570ه

, .,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه