اخبار داغ

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس مطرح کرد:

قوه قضاییه به موضوع هتاکی های رسانه ای ورود کند/ توهین به مقدسات ریشه یابی شود

قوه قضاییه به موضوع هتاکی های رسانه ای ورود کند/ توهین به مقدسات ریشه یابی شود
نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس درباره هتاکی های برخی از رسانه ها در شایعه پراکنی علیه زوار عراقی و عزاداری های ماه محرم گفت: وظیفه قوه قضاییه است که به این موضوع رسیدگی کند و اجازه سوء استفاده از این حرمت ها را ندهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی قربانی، نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در گفت‌وگو با عصر اترک درخصوص چرایی عدم برخورد با روزنامه‌های شرق و شهروند و خبرگزاری ایسنا و خبرآنلاین که نقش قابل توجهی در شایعه پراکنی علیه زوار عراقی داشتند، اظهار کرد: ورود، رسیدگی و مقابله با هتاکی ها همچنین توهین به مقدسات و محرمات مذهبی با قوه قضاییه، دستگاه های امنیتی همچنین وزارت فرهنگ و ارشاد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

قربانی تصریح کرد: درصورتیکه قوه قضاییه نخواهد نسبت به این موضوع ورود کند، نمایندگان مجلس در نطق هایشان به قوه قضاییه تذکر خواهند داد.

,

وی خاطر نشان کرد: دستگاه قضا وظیفه دارد که هتاکان را احضار و این مسئله را بررسی و ریشه یابی کند که مشخص شود این موضوع از کجا آب می خورد.

,

وی در ادامه با تاکید بر این نکته که باید به محرمات و باورهای دینی تمام ادیان احترام گذاشته شوند، عنوان کرد: در این برهه از زمان که به سر می بریم کشور به وحدت و همبستگی ملی نیاز دارد و در این شرایط نباید مسائلی این چنینی بوجود آید.

,

قربانی در خاتمه تصریح کرد: مردم این سرزمین اعتقاد عمیقی به امام حسین(ع) و قیام عاشورا دارند بنابراین این حرکت سخیف هتاکی به باورهای دینی شیعیان، بر روی اعتقاد این مردم اثر نخواهد گذاشت و همانطور که مردم باورهای دینی خود را حفظ کرده اند، حفظ خواهند کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه