اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه آزادشهر خبرداد؛

شهرستان آزادشهر ۲۸۳ برنامه برای هفته دفاع مقدس دارد / ما توانستیم و ما می توانیم شعار هفته دفاع مقدس می باشد

شهرستان آزادشهر ۲۸۳ برنامه برای هفته دفاع مقدس دارد / ما توانستیم و ما می توانیم شعار هفته دفاع مقدس می باشد
امروز فرمانده سپاه آزادشهر در نشست خبری با اصحاب رسانه برنامه های هفته دفاع مقدس در این شهرستان را اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیترآزاد، سرهنگ محمود علیخانی فرمانده سپاه آزادشهر در نشست خبری امروز که در خصوص اعلام برنامه های هفته دفاع مقدس برگزار شده بود، اظهار کرد: ۳۱ شهریور هر سال آغاز هفته دفاع مقدس است. دفاعی که دربرابر جنگ تحمیلی دشمنان که قصد براندازی نظام را داشتن انجام دادیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیترآزاد,

وی ادامه داد: ما هیچ زمانی دنبال جنگ با دیگرا نبودیم، اما استکبار جهانی که این انقلاب را تهدیدی برای منافع خود می دید، از همان ابتدای انقلاب، برای براندازی نظام مقدس اسلامی برنامه های زیادی را طرح ریزی کرد که جنگ نظامی یکی از این طرح ها بود و بر ما تحمیل شد. به همین دلیل است که ما از آن به جنگ تحمیلی یاد می کنیم.

,

علیخانی تصریح کرد: دفاع ملت ما از اسلام و انقلاب بر اساس آموزه های دینی و دستورات اسلام بود، برای از همین هشت سال جنگ تحمیلی با نام دفاع مقدس نیز یاد می کنیم.

,

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه آزادشهر خاطرنشان کرد: شهرستان آزادشهر در هشت سال دفاع مقدس همواره یکی از شهرهایی استان مازندران قدیم بود که بیشترین متقاضی را برای اعزام به جبهه داشت. این شهرستان با وجود جمعیت اندکش در زمان جنگ تحمیلی، ۲۴۰۰ رزمنده و ۲۲۵ شهید را تقدیم انقلاب کرد.

,

وی در رابطه با شعار هفته دفاع مقدس بیان کرد: شعار هفته دفاع مقدس ، ما توانستیم و ما می توانیم می باشد.

,

علیخانی ادامه داد: هدف ما از برگزاری و گرامیداشت دفاع مقدس، حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس، ترویج گفتمان امام و مقام معظم رهبری، ایثار، جهاد و شهادت است.

,

فرمانده سپاه آزادشهر با اشاره به دستاوردهای عرصه نظامی انقلاب اسلامی گفت: در قبل از انقلاب ما قادر به تولید هیچ نوع سلاحی ، حتی سلاح سبک هم نبودیم. اما به برکت انقلاب اسلامی ما امروز قدرت اول نظامی در منطقه هستیم و قدرت نظامی ما بخاطر سلاح هایی پیشرفته تولید داخل است که با دانش بومی طراحی و ساخته شده اند.

,

وی درباره برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان آزادشهر اعلام کرد: ناحیه مقاومت سپاه آزادشهر برای هفته دفاع مقدس ۲۸۳ عنوان برنامه پیش بینی کرده است که ۳۱ برنامه آن، برنامه شاخص می باشد.
علیخانی افزود: آغاز برنامه ها با رژه ۳۱ شهریور نیروهای نظامی، انتظامی و بسیج به میزبانی ارتش خواهد بود که ۶ الی ۸ گروهان در آن شرکت دارند. نمایشگاه عکس دفاع مقدس ( طول هفته دفاع مقدس) نمایشگاه لاله های آسمانی و نشست ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی، یادواره شهدا، مراسم متمرکز زنگ ایثار و مقاومت در مدرسه شاهد، مراسم روز سرباز، همایش نقش زنان در جنگ سخت دیروز و جنگ نرم امروز و نمایشگاه عکس جلوه پایداری بخشی از برنامه های این هفته است.

,
,

فرمانده سپاه آزادشهر اامه داد: نشست بصیرتی معلم تراز انقلاب، پیاده روی رهروان زینبی، نشست بصیرتی گفتمان انقلاب، همایش جوانان مومن و انقلابی، همایش اسوه های مقاومت و ایثار، دیدار با ائمه جمعه، شب شعر و خاطره رزمندگان، همایش اصناف طلایه داران دفاع مقدس و پیشگامان اقتصادی مقاومتی، ترویج گفتمان ایثار و شهادت با حضور یادگاران دفاع مقدس، شهید آبروی محله، نقش روحانیت در دفاع مقدس، همایش مدافعان و رزمندگان دفاع مقدس،میثاق با شهدا، دیدار با خانواده شهدا، روایتگری ، حضور پرشور در نماز جمعه و ... دیگر برنامه های شاخص شهرستان آزادشهر می باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه