اخبار داغ

افزایش 20 درصدی کمک های حامیان طرح اکرام ایتام در اردبیل

افزایش 20 درصدی کمک های حامیان طرح اکرام ایتام در اردبیل
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل از افزایش 20 درصدی کمک های حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در استان اردبیل خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به تقل از سبلان‌ما، صفر توحیدی  امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کمک‌های نقدی و غیرنقدی حامیان طرح‌های اکرام ایتام و محسنین در پنج ماهه نخست سال‌ جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 20 درصد افزایش یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما, . ,

وی  افزود: هزار و 900 یتیم تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان از کمک‌های معنوی، عاطفی، نقدی و غیرنقدی حامیان طرح اکرام ایتام بهره‌ مند هستند.

, .,

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: بیش از هفت ‌هزار حامی همواره در مناسبت‌های مختلف به یاری فرزندان معنوی خود می‌شتابند تا آینده‌ای روشن را برای آنها رقم بزنند.

, .,

توحیدی با بیان اینکه در پنج ماهه گذشته سال جاری حامیان طرح اکرام ایتام در استان اردبیل بیش از 15 میلیارد و 220 میلیارد ریال به صورت نقدی به حساب فرزندان معنوی خود واریز کرده‌اند، اظهار داشت: بخش مهمی از کمک‌های نقدی حامیان در قالب جشن عاطفه‌ها و به منظور تهیه کیف، لوازم تحریر و پوشاک برای ایتام نیازمند اختصاص یافته است.

, .,

وی با اشاره به اینکه طرح محسنین نیز با هدف دستگیری از فرزندان خانوار تحت حمایت که دارای سرپرست از کار افتاده و بیمار هستند اجرا می‌شود، افزود: در استان اردبیل پنج هزار خیر حمایت از 2 هزار و 658 فرزند مشمول طرح محسنین را برعهده گرفتند تا آنها نیز در کنار سایر همنوعان خود بتوانند به مقاطع بالاتر علمی دست یابند.

, .,

توحیدی گفت: امسال حامیان این طرح در مجموع بیش از 10 میلیارد ریال به فرزندان معنوی خود در استان اردبیل کمک کرده‌اند.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه