اخبار داغ

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اردبیل:

واریز 36 میلیارد تومان مستمری به حساب مددجویان اردبیلی

واریز 36 میلیارد تومان مستمری به حساب مددجویان اردبیلی
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اردبیل از واریز ۳۶ میلیارد تومان مستمری به حساب مددجویان استان اردبیل خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، علیرضا حسین‌نژاد عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ۳۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان مستمری در شش ماهه نخست سال‌جاری به حساب سرپرستان خانوار تحت حمایت واریز شده است گفت: ۲۷ هزار و ۷۳۴ خانوار مستمری‌بگیر، ماهانه کمک‌ معیشتی خود را از کمیته امداد استان اردبیل دریافت می‌کنند تا گرهی از مشکلات اساسی زندگی بگشایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما, .,

وی با بیان اینکه مستمری ماهانه به منظور تأمین بخشی از نیازهای ضروری خانوار تحت حمایت پرداخت می‌شود تا آنها بتوانند مشکلات خود را به حداقل برسانند، افزود: به طور میانگین، ماهانه حدود 6 میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در قالب مستمری به مددجویان پرداخت می‌شود که این امر نقش بسزایی را در حل مسائل و گرفتاری‌های اساسی آنها ایفا می‌کند.

, .,

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد اردبیل با اشاره به اینکه افزایش مستمری ماهانه، جهش مناسبی را برای رفع نیازهای اساسی مددجویان به همراه داشته است، اعلام کرد: به علت مشکلات و مسائل مختلف خانوار تحت حمایت، این مقدار مستمری نیز کفاف تأمین همه نیازهای آنها را نمی‌کند که لازم است خیران و نیکوکاران با کمک‌های خود همچنان یاریگر مددجویان باشند.

, .,

حسین‌نژاد با بیان اینکه خانوار یک‌نفره ۱۰۸ هزار و ۵۰۰ تومان، خانوار دو نفره ۲۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان، خانوار سه نفره ۲۸۹ هزار تومان، خانوار چهارنفره ۳۸۴ هزار و ۵۰۰ تومان و خانوار پنج نفره به بالاتر ۴۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان در ماه مستمری دریافت خواهند کرد، گفت: در کنار پرداخت مستمری به خانوار تحت حمایت، می‌کوشیم تا با ارائه آموزش‌های فنی و تخصصی مسیر آنها را برای دستیابی به استقلال اقتصادی هموار کنیم.

, .,

وی با اشاره به اینکه توانمندسازی خانوار تحت حمایت یکی از رویکردهای مهم این نهاد در امر خدمت‌رسانی به اقشار آسیب‌پذیر جامعه است، بیان کرد: با شناسایی استعداد‌های مددجویان تحت حمایت درصدد هستیم شغل مناسب و پایدار را برای آنها ایجاد کنیم.

, .,

حسین‌نژاد با اعلام اینکه ۷۲ درصد از سرپرستان خانوار تحت حمایت این نهاد سالمند هستند، گفت: افراد بالای ۶۰ سال تحت حمایت، به دلیل ازکارافتادگی و بیماری توانایی انجام کار و هیچ‌گونه فعالیتی را ندارند که با پرداخت مستمری ماهانه تلاش می‌کنیم تا حداقل دغدغه‌های معیشتی آنها برطرف شود.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه