اخبار داغ

معاون استاندار اردبیل؛

واحدهای تولیدی صادرات محور در استان اردبیل ایجاد می شود

واحدهای تولیدی صادرات محور در استان اردبیل ایجاد می شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: واحدهای تولیدی صادرات محور در استان اردبیل ایجاد می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  سبلان‌ما، بهمن حسین زاده امروز در جلسه ای که در محل طرح تولید بلور و کریستال و با حضور رئیس دایره اعتبارات بانک توسعه صادرات کشور برگزار شد اظهار داشت: در حال حاضر بستر مناسبی برای احداث واحدهای تولیدی صادرات محور در استان اردبیل وجود دارد و با برنامه ریزی انجام یافته قصد داریم صادرات استان را به سوی عرضه محصولات با ارزش افزوده بالا و کیفیت و قابل رقابت با تولیدات خارجی سوق داده ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما, .,

وی از عزم جدی مجموعه مدیریت استان برای احیاء و افزایش واحدهای تولیدی استان خبر داد و گفت: با تمام توان و به صورت تمام وقت برای تسهیل امور اداری و مالی در خدمت سرمایه گذاران و کارآفرینان استان هستیم و طرح های دارای اشتغال زایی بیشتر و برخوردار از امکان صادرات در اولویت بیشتری قرار دارند.

, .,

معاون استاندار اردبیل وجود منطقه ویژه اقتصادی نمین را فرصت خوبی برای توسعه صادرات و فضای مناسبی جهت استقرار صنایع تولیدی دانست.

, .,

وی پیشرفت فیزیکی مناسب طرح تولید بلور و کریستال به عنوان اولین واحد مستقر در این منطقه را بسیار مناسب ارزیابی کرد و از مسئولان مربوط خواست تا نهایت همکاری را با این مجموعه داشته باشند.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه