اخبار داغ

روستاهای محروم عرصه تلاش گروه‌های جهادی؛

جهادگران بسیجی در پی خشکاندن ریشه محرومیت در جنوب کرمان+عکس

جهادگران بسیجی در پی خشکاندن ریشه محرومیت در جنوب کرمان+عکس
امروزه و درمیان گرانی ها، ضرورت یاد فقرا وکمک به محرومان جامعه بیشتر هویدا می شود،در این میان گروههای جهادی تنها گروهی هستند که هیچگاه محرومان را فراموش نکرده و همیشه در حال خدمت رسانی به آنان هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ فقر و تنگدستی در بیشتر مناطق جنوب کرمان امروزه به معضلی تبدیل شده است عاملی که به تبع آن بسیاری از مشکلات اجتماعی در جامعه رشد کرده و عاملی برای رشد معضل فاصله طبقاتی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

فقری که به سبب افزایش آمار بیکاری و تورم در جامعه امروزه زندگی بیشتر مردم مناطق کشور را تحت تاثیر قرار داده است.

,

در جامعه ای که محرومین باشند مسئولین آن جامعه نباید آسوده خاطر باشند وشب و روز برای رسیدگی به وضع آنان تلاش کنند تا کسی شب گرسنه نخوابد واین امری است که همواره دردین اسلام به آن سفارش شده است وائمه معصوم در انجام آن حتی لحظه ای کوتاهی نکرده اند.

,

امروزه ودرمیان گرانی ها،  ضرورت یاد فقرا وکمک به محرومان جامعه بیشتر هویدا می شود واین امر ضرورت بیشتری پیدا می کند، لذا در برنامه ریزی ها دولتمردان باید قشر فقیر جامعه مدنظر باشند.

,

جهادگران بسیجی جزء آن دسته از کسانی هستند که هیچگاه کمک خود به محرومین را دریغ نمی کنند،گروههای جهادی بسیج سازندگی سپاه شهرستان رودبارجنوب در فصل تابستان اقدام به ساخت خوابگاه برای ۳۰۰دانش آموزان بی سرپرست در بخش جازموریان و مسجد در شهرک انقلاب رودبار نمودند که این تنها گوشه ای از اقدامات جهادی جوانان بسیجی این منطقه است.

,

علی ای حال،این را مقایسه کنیم با وعده هایی که در رفت وآمد مسئولین برای آبادانی منطقه داده ولی هیچ گاه عملی نشده ،که این خود می طلبد که مسئولان با تلاش و جدیت بیشتری در بیشتر مناطق شهرستان، در راستای خشکاندن ریشه محرومیت گام برداشته و شانه به شانه خیرین که ابعاد زیبای انسانیت را به نمایش گذاشته اند تلاش کنند امری که جامعه امروزه بیش از هرچیزی به آن نیازمند است.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه