اخبار داغ

در گفت و گوی مردمی مطرح شد؛

از شادی کشاورزان تا تطهیر کارگزاران/ تقدیر محرومان جنوب کرمان از اقدامات قوه قضائیه در مبارزه با رانت ۷هزار میلیاردی

از شادی کشاورزان تا تطهیر کارگزاران/ تقدیر محرومان جنوب کرمان از اقدامات قوه قضائیه در مبارزه با رانت ۷هزار میلیاردی
در پی انتشار دستور قوه قضائیه جهت مقابله با رانت ۷ هزار میلیاردی، موجی از شادی کشاورزان و محرومان جنوب کرمان را فرا گرفت این در حالی بود که عده ای وابسته به حزب کرگزاران در پی تطهیر این موضوع بودند،محرومان این منطقه ضمن تشکر از قوه قضائیه خواستار برخورد جدی و قاطع با مفسدان اقتصادی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان،طی هفته های اخیر و در بهبوهه اوضاع نا به سامان اقتصادی امروز که محرومان بیشتر از سایر اقشار جامعه  زیر بار فشار سنگین گرانی ها کمر خم کرده اند، خبری مبتنی بر رانت هفت هزار میلیاردی دولت به یکی از اعضای حزب کارگزاران برای ساخت گلخانه های هیدرو پونیک در استان کرمان، خاطر همه مردم علی الخصوص محرومان جنوب کرمان را مشوش کرد و  درد و رنج ناشی از محرومیت بر گرده آنها بیشتر شد، اما خوشبختانه با ورود به موقع و جدی قوه قضائیه جلوی این فساد گرفته شد و همین دو روز اخیر بود که به دلیل مشخص نبودن و ابهام پیرامون برگشت وام‌های دریافتی و غیر قابل توجیه اقتصادی بودن طرح ، دستور رسمی توقف آن توسط قوه قضائیه صادر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

در پی انتشار دستور قوه قضائیه به سراغ عده ای از کشاورزان و مردم محروم رودبارجنوب رفتیم  تا واکنش آن ها را در خصوص این فساد مالی و اقدام قوه قضائیه بشنویم.

,

وابستگان به قدرت فکر می کنند تمام سرمایه ی مملکت را بنام پدر آنها زدند

, وابستگان به قدرت فکر می کنند تمام سرمایه ی مملکت را بنام پدر آنها زدند, وابستگان به قدرت فکر می کنند تمام سرمایه ی مملکت را بنام پدر آنها زدند,

سالاری یکی از کشاورزان رودباری در خصوص این رانت به خبرنگار راه آرمان گفت: در این اوضاع نابه سامان اقتصادی که اکثر مردم مناطق محروم که تنها راه در آمدی آنها یارانه بود برای تهیه ی نان شب خود محتاجند،عده ای در پی گرفتن وام های میلیاردی باشند در حالی که کشاورزان جنوب کرمان زیر بار وام های خود به دلیل افت قیمت کمر خم کردند.

,

این شهروند رودباری با اندکی مکث بیان داشت: وابستگان به قدرت و ثروت فکر می کنند تمام سرمایه ی مملکت را بنام پدر آنها زدند که هر زمان دلشان خواست از آن سوء استفاده کنند،نمی دانند در این کشور نهادی هم امثال قوه قضائیه هست  که همیشه  اقدامات آنها را رصد و به موقع برخورد می کند.

,

سالاری اظهار داشت: من مانده ام چرا وام گرفتن برای صاحبان قدرت و ثروت همانند آب خوردن است ولی یک کشاورز باید هفت خان رستم را طی کنند شاید موفق به دریافت وام شود.

,

اقدام به موقع قوه قضائیه،حق محرومان را از گلوی صاحبان قدرت بیرون کشید

, اقدام به موقع قوه قضائیه،حق محرومان را از گلوی صاحبان قدرت بیرون کشید, اقدام به موقع قوه قضائیه،حق محرومان را از گلوی صاحبان قدرت بیرون کشید,

امیری یکی دیگر از شهروندان رودباری نیز در این باره اظهار داشت: اقدام به موقع قوه قضائیه و دادگستری کرمان موجب شد رانت ۷هزار میلیاردی  که حق محرومان و کشاورزان منطفه بود از گلو صاحبان قدرت پایین نرود و برای همیشه در گلو آنها گیر کند.

,

وی خاطر نشان کرد: من به نوبه ی خود از طرف تمام شهروندان و بیغوله نشینان جنوب کرمان که در بدترین شرایط زندگی می کنند از قوه قضائیه و دادگستری کرمان کمال تشکر را دارم،بعد از این اقدام امیدواریم دیگر کسی در این استان کسی هوس جرأت بر داشتن چنین لقمه های را نداشته باشد.

,

این شهروند رودباری عنوان کرد: برخورد قوه قضائیه  با اخلال گران اقتصادی در استان موجب می که جلوی راه‌های نفوذی که با رانت‌ها به بیت‌المال صورت می‌پذیرد، گرفته شود.

,

علی ای حال، چرا عده ای از افراد وابسته به حزب کارگزاران این روزها در پی تطهیر این موضوع هستند و می گویند که عده ای خاص برای رسیدن به اهداف خود این موضوع را بزرگ کرده اند و اتفاق خاصی نیفتاده است.

,

انتهای پیام/م

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه