اخبار داغ

در گفتگو با رئیس آموزش و پرورش چرام مطرح شد؛

آمادگی مدارس چرام برای شروع سال تحصیلی/ ۷۲۰ نیروی انسانی خود را در مقاطع مختلف تحصیلی در چرام آماده کرده اند

آمادگی مدارس چرام برای شروع سال تحصیلی/ ۷۲۰ نیروی انسانی خود را در مقاطع مختلف تحصیلی در چرام آماده کرده اند
مدیر آموزش و پرورش چرام گفت : برنامه های بازگشایی مدارس با گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، جشن شکوفه ها ، زنگ مهر و مقاومت ، اقامه نماز جماعت در مدارس از روز اول مهر و اجرای برنامه کلاسی صورت می گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس  صدرالله عزیزی مدیر آموزش و پرورش چرام در جمع خبرنگاران به تشریح سیاست های کلی ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید، وضعیت آماری مدارس، ساماندهی نیروی انسانی، فضا سازی و زیبا سازی مدارس با داشتن برنامه های آموزشی، پرورشی و تربیتی پرداخت و گفت: تمهیدات لازم برای شروع سال تحصیلی جدید انجام شده است و تمامی مدارس شهرستان برای بازگشایی آماده هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

 

,

عزیزی افزود: برنامه های بازگشایی مدارس با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، جشن شکوفه ها، زنگ مهر و مقاومت، اقامه نماز جماعت در مدارس از روز اول مهر و اجرای برنامه کلاسی صورت می گیرد.

,

 

,


صدرالله عزیری گفت: از اوایل تیرماه پروژه مهر شهرستان با ۵ کمیته زیر مجموعه آغاز به کار کرد که در روزهای اخیر با ساماندهی نیروی انسانی آمادگی کامل برای آغاز سال تحصیلی را داریم.

,
,

 

,

 

,

عزیزی افزود : آموزش و پرورش شهرستان چرام ۷۲۰ نیروی انسانی خود را در مقاطع مختلف تحصیلی و همچنین پرسنل اداری ساماندهی نموده است.

,

 

,

 

,

وی با اشاره به نرخ پایین تراکم دانش آموزی در شهرستان، اظهار داشت :با توجه به تعداد ۵ هزار و پانصد نفری دانش آموزان و تعداد ۷۲۰ نفری پرسنل نرخ تراکم در شهرستان ۷ و شش صدم درصد است که در استان پایین تر نرخ تراکم است.

,

 

,

 

,

دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان چرام  افزود: پراکندگی دانش آموزی در سطح شهرستان مهمترین عامل پایین بودن نرخ تراکم است به گونه ای که در هیچ نقطه‌ای ما دانش آموز بدون معلم نداریم.

,

 

,

 

,

مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام گفت: روز اول مهر یک روز ملی است و همه دستگاه ها ، اولیا و معلمین با همکاری هم در جهت آغاز سال تحصیلی خوب تلاش خواهند نمود و انشاالله سال تحصیلی ۹۷/۹۸ با کمترین مشکلات در حوزه آموزش مواجه خواهیم بود.

,

 

,

 

,

وی یکی از ویژگی‌های آغاز سال تحصیلی را تقارن آن با هفته مقدس دانست و گفت: امسال هم همزمان با آغاز سال تحصیلی ضمن اجرای مشترک ۲۰ برنامه مشترک با حوزه مقاومت بسیج ، اول مهر ماه با نواختن زنگ مقاومت در یکی از مدارس شهرک چرام با حضور شورای اداری شهرستان ، معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان و نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی به استقبال سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس خواهیم رفت.

,

 

,

 

,

عزیزی افزود : شعار سال جدید  « کیفیت بخشی ، مهارت آموزی و توسعه مشارکت است که تمام تلاش ما و همکارانمان حرکت در مسیر شعار خواهد بود.

,

 

,

 

,

مدیر آموزش و پرورش گفت : اگر یک دهه پیش هدف از سواد آموزی خواندن و نوشتن بود اما اکنون مهمترین هدف در آموزش و پرورش کسب مهارت های زیستن است و اکنون باسواد کسی است که توانایی تغییر در کیفیت زندگی را داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه