اخبار داغ

تحولات میدانی ساحل یمن؛

فرمانده میدانی رژیم امارات در درگیری با رزمندگان یمنی به هلاکت رسید

فرمانده میدانی رژیم امارات در درگیری با رزمندگان یمنی به هلاکت رسید
تعدادی از فرماندهان میدانی رژیم اماراتی در درگیری با رزمندگان یمنی در محور استان ساحلی الحدیده به هلاکت رسیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز؛ درگیری گسترده بین رزمندگان یمنی با شورشیان وابسته به ائتلاف «غربی، عربی و صهیونیستی» در محورهای مختلف استان ساحلی «الحدیده» ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز, ؛ درگیری گسترده بین رزمندگان یمنی با شورشیان وابسته به ائتلاف «غربی، عربی و صهیونیستی» در محورهای مختلف استان ساحلی «الحدیده» ادامه دارد.,

خبرگزاری «سبا» یمن اعلام کرد: از منطقه «الفازه» واقع در مرکز استان خبر می‌رسد، رزمندگان یمنی با پشتیبانی موشکی انصارالله موفق شدند در یک درگیری سنگین با شورشیان، ده‌ها تن از آن‌ها ازجمله یک فرمانده ارشد اماراتی را به هلاکت برسانند.

,

حمله گسترده شورشیان با پشتیبانی هوایی و دریایی ائتلاف علیه مواضع رزمندگان در منطقه «کیلو 16» واقع در محیط شرقی شهر الحدیده علیه مواضع رزمندگان همچنان ادامه دارد.

,

رزمندگان یمنی مستقر در منطقه باوجود حمله هوایی و دریایی ائتلاف به‌خوبی موفق شده‌اند حملات گسترده شورشیان را در منطقه دفع کنند و اجازه نزدیک شدن شورشیان را به منطقه نمی‌دهند.

,

شورشیان قصد دارند با اشغال کامل منطقه، ارتباط رزمندگان از محور استان صنعاء تا الحدیده را مسدود کنند و شهر الحدیده را از محور شرقی به محاصره خود دربیاوردند.

,

به گفته منابع میدانی، شورشیان در چند ماه گذشته در محورهای مختلف استان الحدیده، حدود 450 تن از نیروهای خود را در درگیری با رزمندگان یمنی ازدست‌داده‌اند؛ شمار زیادی از زخمی‌های شورشیان به بیمارستان‌های استان جنوبی «عدن» منتقل‌شده‌اند.

,

رسانه‌های یمنی اعلام کردند: سرهنگ «عبدالسلام الشحی» فرمانده کل رژیم امارات در ساحل غربی یمن و چند تن از معاونینش در درگیری‌های چند روز گذشته با رزمندگان یمنی به هلاکت رسیده است.

,

پهپادهای انصارالله در چند روز گذشته با رصد دقیق پایگاه‌های شورشیان و محل تجمع فرماندهان ائتلاف، مواضع آن‌ها را به‌صورت دقیق مورد هدف قراردادند و شمار زیادی از آن‌ها را کشته و زخمی کردند.

,

جنگنده‌های ائتلاف نیز به‌منظور انتقام از شکست‌های پی‌درپی در جبهه‌ها، مناطق مسکونی و ساحلی شهر الحدیده را مورد هدف قراردادند که درنتیجه آن، 18 تن از ساکنان منطقه به شهادت رسیدند و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند.

,

هزاران تن از شورشیان با پشتیبانی هوایی و دریایی ائتلاف در سه ماه گذشته حمله گسترده‌ای را به‌منظور اشغال کامل شهر الحدیده آغاز کرده‌اند که تاکنون با مقاومت و ایستادگی رزمندگان یمنی روبرو شده و شکست‌خورده‌اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه